Hoi dames, Ik heb de meeste standaardgedichtjes al gevonden online maar misschien hebben jullie nog iets leuks. Ik verwacht binnenkort een dochtertje en heb al een wat oudere dochter (7+). Ik zou het leuk vinden om een soort gedichtje of versje op het geboortekaartje te zetten wat gericht is van grote zus aan kleine zus. Ze hebben niet dezelfde vader dus iets als papa blijft papa en mama blijft mama past niet echt. Alvast bedankt voor de hulp!
Al 7 jaar alleen met mama spelen gaat vervelen Ik wilde graag een zusje om mee te spelen samen gaan we nog velen avonturen Beleven
Wij hadden dit, met de roze woorden in het handschrift van onze zoon Ik vond het het leukst om het zelf te verzinnen en bij hem aan te laten sluiten. Hij heeft regelmatig met de AngelSounds naar haar hartje geluisterd, dat vond 'ie geweldig Toen hij haar voelde bewegen, was dat nóg leuker natuurlijk. Dus.. Daarom dit gedichtje
Oh dit is ook wel heel bijzonder! Het ligt er inderdaad ook aan of je een echt versje wil. En aan je kind, onze oudste van 7 is best creatief met schrijven dus zou er wel wat moois en rijmends van maken denk ik
Wij gaan de bovenste gebruiken maar vindt de onderste ook nog steeds erg leuk. Misschien wat standaard maar past wel bij ons 9 maanden heb ik aan mama's buik gevoeld 9 maanden heb ik met mama's buik gekroeld nu kroel ik nog en geef een extra kusje want jij bent mijn allerliefste zusje! Jouw handje in de mijne zo gaan we hand in hand als zusjes een ijzersterke band ik ben alweer wat groter en jij bent nog zo klein maar ik hoop dat wij voor altijd elkaars vriendinnen zullen zijn
Mijn dochter zelf wat laten verzinnen is geen succes. Ze is niet zo creatief haha. K3lly die van jou zijn heel lief! Dankjewel allemaal voor de tips
wij hadden dit, Wat issie lief, wat issie mooi, wat issie klein, mijn broertje (naam broertje) kusje (naam zus)
Jouw handje in de mijne, zo gaan we hand in hand, als broer en zus een ijzersterke band. Ik ben al groot, en jij bent nog zo klein, maar ik hoop dat wij voor altijd elkaars vriendjes zullen zijn! Alleen dat stukje over broer en zus moet je even aanpassen
Toen je nog in mama's buik zat Gaf ik je vaak een kusje Nu ben je er dan eindelijk Mijn lieve kleine zusje