wij halen ook altijd drank ik duitsland, ik weet niet precies hoe duur het was maar de laatste keer hadden wij 2 x apfekkorn 1 keer rode vodka 1 keer malibu 1 keer disaronno voor ik denk iets van 40 euro
:-& ale: dat gaat een gezellig feestje worden! Maar je zou ook lekkere nepchampagne in Frankrijk kunnen halen. Even Belgie door en dan voor 0.85 cent per fles bij de Netto ofzo! (kocht ik in de kerstvakantie in zuid-frankrijk (maar zullen ze heus wel dichterbij hebben), en heb spijt dat ik niet meteen een vrachtwagen ingeladen heb! Echt goed, 11% en heel feestelijk! Succes en een mooi feest
Volgens mij gaat het hier niet over een zuipfeest, maar waar je goedkoop alcohol kan halen. Dus graag ontopic! Kwebbel Moderator
sorry hoor maar wat hier genoemd word lijkt me ook op een zuipfestijn lijken! maar goed wel of niet goedkoop als je naar spanje gaat rijden dan ben je je korting alweer kwijt aan benzine joh succes
Op een doopfeest kan echt wel gedronken worden, en met 100 gasten dan loopt het al snel in de aantallen. En waarom gaat een doop en alcohol niet samen? Denk dat dit meer is hoe het in een bepaalde kring gevierd wordt. Doe je alleen een doop met een soort van receptie, dan wordt er meestal niet zo veel gedronken, maar ga je echt een feest geven dan kan ik me voorstellen dat mensen toch graag een wijntje en/of een biertje drinken.
ach voor ieder voor zich toch.. als mensen alcohol willen in slaan doen ze dat toch gewoon, daar ga je je toch niet voor verantwoorden. En mensen die dat niet willen, die drinken niet..
Tja wat moet ik er van zeggen als ik zo je tekst lees en daaruit haal dat je zelfs bereid bent om met een touringcar naar Spanje af te reizen om alcohol in te slaan voor een doopfeest dan vraag ik me toch af of dit wel goedkoper gaat zijn. Dus ga er eens lekker voor zitten, bereken de reiskosten naar b.v duitsland en tel dit op bij de prijzen die hier gegeven worden en kijk of je dan nog steeds goedkoper uit bent dan wanneer je je drank bij de aldi.liddle, dirk e.d. koopt. Voor de rest drink ik geen alcohol, ik lust het niet en bij sommige mensen is het effect ook niet zo leuk Veel verder dan een kratje bier en een fles wij voor een verjaardag komen wij niet. En met dat kratje doen we dan 2 verjaardagen Groetjes Anita
idd,duitsland is met drank goedkoop.Wij halen met verjaardagen als het even kan ook daar de alcohol!(wonen net 10 km van de grens) En juist jagermeister en apfelcorn en andere likeurtjes zijn daar heel goedkoop! Maar goed,als je aan de grens woont zul je goedkoper uit zijn,maar kijk eerst eens hoe ver je moet rijden,en wat dat je kost. en anders idd de kranten van de macro in de gaten houden.hebben af en toe ook goeie aanbiedingen,en is misschien dichter in de buurt voor je! succes! (kan niet wachten totdat ik weer een glaasje mee mag doen haha)
helaas,die vlieger gaat niet meer helemaal op .deden wij eerder ook,maar helaas zijn de prijzen nu haast gelijk
goh, nu wel? wij zijn er nog rond kerst geweest en toen was het goedkoper.. hmm.. moet er voorlopig dus niet heen om te tanken..
Ik begrijp je helemaal,zal wel een slokje voor je nemen,ook goed? Ja maar bij de macro moet je toch een bedrijf hebben om daar dingetjes te kopen? of heb ik het fout?
Tja ik wil eigenlijk niet zo ver gaan om alcohol in te slaan,is toch te gek voor worden..........Maar ik wil niet al teveel geld aan uitgeven...vooral niet aan alcohol. Maar een feest zonder alcohol of voldoende tenminste is haast niet meer denkbaar
Zeker elke gelegenheid aangrijpen,vooral bij de Antilliaanse cultuur gaat er wel bij elke gelegenheid een fles naar binnen. Kan tenslotte alleen nog meedoen he?