ik haal ze bij de kruidvat daar zijn ze goedkoper dan bij de etos en ze zijn ook regelmatig in een 3-pak te koop bij kruidvat en prenatal.
Ik ben net door de reclamefolders gebalderd, en komende week, vanaf dinsdag 3 mei heeft de kruidvat ze in de recalme.. 3 stuks voor 13,99..
Maar is dat de 6+ (6maanden en ouder) unit die kon ik zelf nergens vinden in de winkels. Deze is dikker en houd meer geurtjes vast dit scheelde hier enorm
Volgens mij zijn ze op deze site wel goedkoop als je het niet erg vindt om er heel veel in 1x te kopen: Sangenic Nappy Wrapper navulling 0+ omdoos 12 stuks - Euro73,50 : Babycare.nl Razendsnelle levering
Ik heb gister bij de trekpleister hier 2 dozen voor 15,00 gehaald, waren de laatste, dus lagen in de speciale aanbiedingenbak. Maar dat zijn die vullingen die nu ook in de aanbieding zijn bij het kv en niet precies die van het plaatje van ts.
Weet iemand of die navullingen die nu bij de kruidvat in de aanbieding zijn ook in de sangenic Hygiëne Plus Luieremmer kunnen?
Ik bestel de vullingen altijd bij kinderwebwinkel.nl. Daar hebben ze alle soorten en ze zijn toch bijna nooit in de aanbieding dus ik bestel ze altijd per doos. Ze zijn wel 1 van de goedkoopste. ( gaat maar om een paar euro maar meer korting zit er bijna nooit op die dingen! ) Oja btw ik heb vorig jaar die 'onderzetter' voor de emmer gekocht en dat is echt een super ding. Kunnen drie vullingen in
ik heb afgelopen week die doos gehaald bij de kruidvat. Ik dacht slim te zijn en meteen 2 dozen te halen. Want ze waren immers in de aanbieding (3 voor 13,99). Maar ga ik nu net even snel naar de trekpleister voor paracetemol en zie ik daar dezelfde dozen staan voor 13,99 maar met daarbij een sticker met 50% korting !! Phff..... hem ik weer. Nou nog maar weer een doos meegenomen. Voorlopig hebben wij genoeg navullingen. Nu op jacht naar de billendoekjes en luiers om de zakken te vullen.... ha ha...
Ik heb trouwens deze emmer ook. En deze vulling hoorde ook bij de aanbieding maar die andere vulling past er ook in.