dit maakt me zo verdrietig

Discussie in 'De lounge' gestart door noukie89, 6 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noukie89

noukie89 Niet meer actief

hallo dames moet even het een en ander kwijt over mijn vader

toen ik 12 werd ging ik bij mn vader wonen
    in 2004 ging hij bij zn ex vriendin weg toen begon de elende
    geld lenen en nog eens geld lenen
    in totaak heeft hij wel 1200 of meer geleend uiteindelijk heb ik er maar 150 euro voor terug gekregen voor een nieuw bed
    2007 ben ik bij mn moeder gaan wonen omdat de situatie ondragelijk werd hij kwam al scheldend thuis ook al was ik niet thuis
    hij deed zn huishouden niet nee maakt er dikke zooi van en ik maar steeds weer achter zn reet aan lopen op een dag dacht weetje wat laat alles liggen mischien komt ie tot inzicht dat hij zelf ook eens iets in het huishouden moet doen
    ook dit werkte niet nee hij werd kwaat op mij als ik de was niet deed of even stofzuigen vanaf dat moment deed ik echt niks meer

hij dreigde me uit huis te zetten als ik de vaatwasser niet zal in en uitruimen dan stond ik de dag er na op straat ik denk weetje wat dikke vinger ik pak me spullen in en ik vertrek heb mn oom gebeld die kwam gelijk want mn vader was 11 uur savonds weer thuis
    heb mn spullen naar mn oom gebracht en heb daar geslapen en ben de volgende dag naar mn moeder gegaan dit was in 2007
    ik heb maand niks van hem gehoord tot 2 maand voor me verjaardag toen kwam die weer af en toe bij me moeder langs

elke keer was er wel weer iets ik had zijn koelkast en vrieser overgenomen dit kon ik niet gelijk betalen hier wou hij 250 euro voor hebben terwijl hij het over had en niks mee deed

vaak als er iets was ofzo moest ik hem uit de brand helpen
    eind 2008 was mn opa overleden en had hij een boete gekregen die hij al veel te lang had laten liggen dus in maart 2009 was het zover dat als hij niet zou betalen hij gedagvaard zou worden of beslag op zijn loon het ging om 500 euro ik heb uiteindelijk 400 euro voor hem geregeld door mijn schuldeisers te bellen om te vragen of ik de maand er op dubbel mocht betallen dit mocht
    maar het geld niet terug gezien

ik mag niet in zn huis komen (niemand niet wat het is een dikke tyvus zooi) dus als hij bij mijn oma is en hij wil iets weten vragen of comantaar leveren dan belt ie of ik daar heen kom als ik dan zeg je bent hier 75 meter vandaan word hij kwaat en zegt ie als je maar niet denkt dat ik je nog ergens mee help dit met alles wat ik niet wil doen

nu kreeg ik gister een email van de makro dat er 2 makro pasjes zijn aagevraagd op zijn naam met ons kvk nummer
    dus mijn vriend beld hem woest op en zegt je zorg dat dit ongedaan word gemaakt hij deed ineens onschuldig en zij dat ik hem toestemming had gegeven dit is helemaal niet waar ik zou het overleggen met mijn vriend en mijn vriend zij nee dat wil ik niet want als ik een keer vanhuis ben en je moet naar de makro kun je niet naar binnen

dus hij belde hele dag hij heeft 30 keer gebeld ik heb uiteraard niet opgenomen toen begon hij me vriend lastig te vallen

uiteindelijk naar 130 keer bellen ofzo heb ik opgenomen en zij die kwaat ik kom volgende week de koelkast en de tv halen waarop ik zij nee die krijg je niet terug ik krijg nog meer dan 1200 euro van je maar mijn auto staat op zijn naam omdat wij geen rijbewijs hebben dus wil hij die nu in beslag nemen en dit puur omdat hij geen makro pasje mag

hoe achterbaks kun je zijn en dan nog wel tegen over je dochter

2. Duimelijn

Duimelijn Bekend lid

23 okt 2008
    532
    7
    18
    ver weg
    Jeetje meid, wat een verhaal. Ik snap dat je hier enorm verdrietig van bent, van je vader verwacht je toch anders he.

Hele dikke knuf

3. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

wat een erg verhaal meid! kan me voorstellen dat je boos bent en ws ook verdrietig dat het zo loopt. Heb je verder nog veel contact met hem?
    Sterkte hiermee!

4. noukie89

ja dat wel maar het loopt de laaste maanden erg moeizaam omdat ik niet meer over me heen laat lopen sinds ik bij mn vriend ben hij durfd ook niet een gesprek bij me aantegaan waar me vriend bij is omdat me vriend er dan wat van zegt en ik ook harder ben als ik alleen bent gaat hij schreeuwen en daar kan ik niet tegen begin dan te hyper ventileren

5. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.032
    1.853
    113
    Provincie Groningen
    Daar ben je mooi klaar mee met zo'n vader.
    Ik zou het contact minimaliseren, en heb absoluut geen geld meer lenen!
    Die koelkast gewoon houden en de auto ook.
    Misschien kun je via de makro die pasjes onbruikbaar laten maken.

6. noukie89

het probleem is dat me oma in de straat woont en hij elke dag daar is en me heel vaak in de gaten houdt

nu zie ik hem 1 a 2 keer in de week soms ook heel lang niet

ook heb ik de makro gemaild dat hij mij gegevens gebruikt en dat alleen ik en mijn vriend het recht hebben om dingen te regelen

sinds dat ik bij mn vriend ben leen ik hem niks meer

7. Writer

Writer Niet meer actief

wat erg zeg , die noemt zich dan vader sorry hoor:x

begreep allen deze zin niet zo

(((mijn auto staat op zijn naam omdat wij geen rijbewijs hebben dus wil hij die nu in beslag nemen )))))

waarom hebben jullie auto op zijn naam als jullie geen rijbewijs hebben?

8. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Jou auto staat op zijn naam omdat jullie geen rijbewijs hebben ? Kan ik even niet helemaal volgen :(

9. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    #9 Mamak, 6 mei 2010
    Laatst bewerkt: 6 mei 2010
    :$ OMG :$
    Ik schrik hier behoorlijk van... Jij hebt dus een auto en geen rijbewijs.. mag toch hopen dat je daar niet in rijdt....
    Anders hoop ik dat je snel controle krijgt van de politie en dat je auto in beslag wordt genomen en je een flinke boete krijgt....
    Rijden zonder rijbewijs is echt not done in mijn ogen...

10. noukie89

mijn auto die ik heb overgenomen van me oom die staat op de naam van me vader omdat ik geen rijbewijs heb en mn vriend ook niet en omdat mn oom hem gelijk wilde overschrijven hebben we dit eerst op mn vaders naam gedaan maar nu wil hij de auto houden omdat wij de koelkast niet willen terug geven omdat ik nog zoveel geld van hem krijg die hij niet terug betaald

ojah de auto is geschorst hoor we rijden er niet in :)

11. noukie89

nee ik rij er niet in en mn vriend ook niet
    mn vriend mag bijna afrijden op zn 25 ste nog:D
    en wij willen de auto daar weg halen en bij ons in de voortuin zetten en schoonmaken en repareren zodat als hij eind mei begin juni klaar is en een autotje heeft

maar heb tegen mn vader gezegt als hij niet snel de papieren brengt zodat ik hem op mijn schoonmoeders naam kan zetten

zij die nou ik haal hem deze week weg bij je moeder (zonder sleutels)

toen heb ik gezegt dan ben je alle spullen kwijt die bij mn moeder staan staat ongeveer 1000 euro aan visspul in de schuur daarnaast veel gereedschap zaagbank en allerlij zooi genoeg om uiteindelijk een auto van te kopen dus het is nu bij mij kiezen of delen

hij probeert hard to get te spelen omdat ik in zijn ogen niet mee werk en hem gewoon een makro pasje moet doen en zn spullen terug geven maar ik heb zoiets als ik nu laat merken dat ik er aan toe geef dan heeft ie weer gewonnen en dat wil ik voorkomen want dan heeft hij zijn lesje nog niet geleerd dat hij niet altijd en bij iedereen zijn zin kan krijgen

12. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Ahh ok kon m al niet helemaal plaatsen :D Zou gewoon als ik jou was alles houden hoor , je hebt genoeg voor hem betaald en nu is het zijn beurt , vind het gewoon schandalig hoe hij met zijn dochter omgaat ...

13. Butterfly03

Butterfly03 Niet meer actief

Wat er voor je!:(
    Als je de overschrijvingsbewijs heb zou ik t op iemand anders zijn naam zetten,iemand die je vertrouwd.

En hem absoluut geen geld meer lenen.
    Als hij zo hard is voor jou,zou ik nog harder zijn tegen over hem!
    Het is en blijf je vader natuurlijk maar ik zelf zou zo min mogelijk contact met hem willen.

Sterkte!

14. Butterfly03

Butterfly03 Niet meer actief

oo ik lees nu pas dat hij de auto papieren heeft.:)

Als hij ze niet komt brengen gewoon al zijn spullen verkopen op marktplaats.
    Volgens jou brengt dat genoeg geld om een andere auto van te kopen:D
    "kan je gelijk een auto kopen die je niet hoeft te maken";)

Deel Deze Pagina