als je in gelderland woont kun je ook makkelijk ff over de grens. in dld heb je voor dezelfde prijzen die ik hier allemala voorbij zie komen vele grotere keukens en ze bezorgen ze vaak ook wel in ned hoor. http://www.xxxlutz.de/sortiment/c/category/Kueche--Speisen/LA02-1/index.html;jsessionid=5B33A6748D070B4DA43377AC04031433 hier bijv had ik gister nog ween reclame ding van en stonden echt mooie in voor zeer weinig geld.
valt mij wel iets op in de planner, had een keuken gemaakt, die kwam op 3000 euro, maar daar stond in de productenlijst, de koelkast 2x in... Dat klopt natuurlijk niet. 1 kast, 1 koelkast en 1 diepvries. Maar die koelkast word wel 2x gerekend..Anders zou het dus op zo'nn 2700 euro komen... Dat valt nog te overzien. hoe werkt het bij ikea met kopen,leveren en plaatsen dan?
Mejojo, weet hij dan toevallig hoe dat zit met levering, plaatsing en garantie??? Mijn duits is niet al te best dus ik kom er niet zo heel goed uit...
Hornbach!!! Onze keuken is oorspronkelijk 12.000 maar er gingen zoveel kortingen vanaf dat we een keuken hebben voor 5400 met inbouwapp (oven, koelkast,vriezer, gasstel) en onze keuken is 3 bij 3,5. Mooie keuken trouwens mams!
Ikea levert de keuken bij jou thuis af. Dan kun je er voor kiezen om hem of zelf te plaatsen of om het door een monteur te laten doen. WIj hebben het laten doen (koste 1000 euro extra) en de keuken zat er in twee dagen in (door een mannetje alleen).
Wij hebben ook een ikea keuken...een L-vormige...totaal waren wij 1500 euro kwijt...manlief heeft hem wel zelf geplaatst dus die kosten hebben we ons uitgespaard...ik vond het erg goedkoop voor een L-vormige keuken.