Mijn dochter krijgt voor haar verjaardag playmobil en nu zie ik op internet dat het veel goedkoper is. Heeft iemand ervaring met een webshop ?
Als ik me goed herinner woon jij in dezelfde plaats als mij. In de Sassenstraat zit Fokkido. Scheelt ook stuk met speelgoed winkels. Succes!
2T-Toys voor goedkoop LEGO, PLAYMOBIL, NERF, Steps en meer...... Wij zijn niet zo van de playmobil, maar halen hier alle lego. Scheelt aanzienlijk op de winkelprijs
@Rozenmarijke, ik had die site ook al even bekeken.. Maar de verpakkingen zien er van de Playmobil wel anders uit daar als in de winkels.
't Is gewoon het merk hoor Ze hebben alleen zeer regelmatig, naast de nieuwste sets, ook nog oude sets liggen. Die blijven ze gewoon in de verkoop aanbieden tot er iemand voor komt Mijn ouders hebben daar dus nog een oude/nieuwe set van duplo voor mijn neefje gehaald, kraanwagen was dat geloof ik. In de winkel niet meer te krijgen, maar bij hun dus wel Maar 't is dus gewoon het echte spul hoor Wij zijn nogal legofiel en wars van neppers, en dit is het echte merk
www.cadeauhuis.eu is ook niet duur! Met sommige dingen net ietsje goedkoper dan Fokkido, met sommige gelijk en met sommige net ietsje duurder.
Om echt de goedkoopste te vinden, wil het trouwens ook nog wel eens helpen om te googelen op het serienummer van de set die je wilt hebben.... Wij checken dus altijd wel nog even na (Maar omdat wij bij 2ttoys gewoon zelf af kunnen halen, zijn we eigenlijk altijd daar het goedkoopste uit, omdat we dan geen verzendkosten hebben ). Maar af en toe heeft bol.com bijvoorbeeld ook ineens een geweldige aanbieding, en die hebben boven de 20 euro tegenwoordig geen verzendkosten meer
niet alles maar heel veel is bij Cranenbroek het goedkoopst (kan je niet online shoppen alleen in de winkel zelf) maar prinsessenkasteel is daar 109 euro (even voorbeeld) net zoals het poppenhuis en hotel e.d. Nergens online zo goedkoop als daar normaal in de winkel.
Je kan je bij fokkido ook inschrijven voor de nieuws brief. Soms krijg je dan een kortingscode met 10% korting. En idd wat Rozemarijke ook zegt. Google op serie nummer werkt erg goed. Wij bestellen alle lego en playmobil via internet. Of fokkido, of 2ttoys of joppa.nl. Al is playmobil bij fokkido toch vaak he goedkoopst. @Rozemarijke: ken je deze site al www.ValueBrick.at - Index Heeft ook veel speciale sets. Hier ook lego gek
Nee, die kende ik nog niet, maar thanks! Wij willen altijd nog een keer naar legoland ook, lijkt me zo gaaf!
Wij hebben hier in de stad een voordeelwinkel daar is vaak Playmobil ik heb daar laatst voor 19.95 een groot schip van Paymobil gekocht alvast voor Sinterklaas
Webgigant.eu voor topmerken Playmobil, Lego, Duplo, Little Tikes, Schleich, Jumbo, Ravensburger. Daar ik ik laatst besteld. De prijzen wisselen nog wel eens per product per site, dus verschillende sites vergelijken voor het product dat je hebben wilt scheel ook nog. Verleden jaar op een .de site gokocht, wel 8,- verzendkosten, maar toen met edn vriendin besteld voor ruim 300,- dus toen was die 8,- echt een schijntje.
joppa.nl heeft nu heel veel playmobil in de aanbieding en een hele snelle service. Ik had het de volgende dag al in huis.
Je kunt het ook in Duitsland kopen, daar is het ook heel goedkoop. En als je geen zin hebt om ernaar toe te rijden, is amazon.de een optie. Het loont trouwens altijd om meerdere sites na te kijken, soms heeft zelfs Bol heel interessante aanbiedingen.