Ik ben er zo klaar mee, ik wil toch zeker 15 kilo kwikt en mijn oude kleren weer aan. Ik mag alleen niet extreem sporten, sportschool lukt niet. Wel loop ik 3 x daags met de hond waarvan 2 x 45 tot 60 minuten.Ook doe ik thuis oefeningen voor buikspieren Nu weet ik dat ik veel water moet drinken en 5 tot 6 x per dag moet eten, maar wat moet je dan eten? Wat mag wel en wat niet? De een zegt kleine beetjes, de ander zegt eiwitten... Wie kan mij meer duidelijkheid geven???
Gewoon gezond! Brood, crackers, mager vlees, veel groente en fruit, magere producten en vooral ook niet vergeten wat vet (b.v boter ) te eten want dat heb je nodig...
En niet te weinog want dan val je ook niet af.. Dus niet de hele dag maar op 2.crackers gaan leven.. Afwisseling is ook belangrijk dus ene x dit als ontbijt andere x dat...
Dat wat kleintje88 zegt!!! En niets meer of minder!!! Iets anders valt onder de noemer dieet, en dat is vaak slecht voor je en ga je jojo-en...
Precies. Maar dan dus geen 6 boterhammen als lunch en bij t avondeten dus veel groente en minder koolhydraten. En dan volhouden.
En anders eens weightwatchers proberen? Geven precies aan hoeveel je moet eten en in principe mag je alles eten als je maar binnen je punten blijft!
5 tot 6x per dag eten hoeft echt niet hoor... Ik eet gewoon 3 maaltijden per dag. Ben er tot nu toe 12 kilo mee afgevallen, in 3 maanden. Eet dan wel 2x een tussendoortje maar dat beperkt zich tot bv. een appel. Je moet gewoon gezond eten en je porties verkleinen.
Ok, maar hoeveel brood mag ik dan bijvoorbeeld? Wanneer eet je wat? Moet ik er dan ook kwark bij gaan eten? En is 1 stuk fruit genoeg tussrndoor? Grote lijnen weey ik wel, maar het combineren en wanneer hoeveel eten?
Ik zie dat je zoontje pas 5 maanden is, inprincipe is de "regel" 9 maanden op 9 maanden af. Geef je lichaam de tijd om alles weer op orde te krijgen. Veel vrouwen vallen na 9 maanden pas echt goed af. Dat betekent dus niet dat je niet op je eetpatroon kan gaan letten. Ik volg WW en gister at ik het volgende (let op dit verschilt per leeftijd lengte en gewicht) ; 's ochtends 1 Cracker met slankie smeerkaas tomaat, komkommer en aromat. 1 mandarijn 160 gram magere franse kwark met een kwart mango er door heen. 's middags 1 bruine boterham 1 gekookt ei sla tomaat komkommer peper en zout 1 cracker met een halve banaan. 's avonds Biefstukpuntjes 300 gram spitskool zoveel als je wil en klein beetje rijst. Tussendoor 1 opkikker veel water thee 2 kopjes latte maqiato 1 handje vol (17g) chips. Ww is vooral (gezonde) keuzes maken. Succes!
En hier een menu wat ik at van de week: O: magere melk met 8 eetlepels brinta en beetje suiker Appel T: plakje ontbijtkoek met wat boter L: 2 crackers met philadelphia light bakje magere vruchtenkwark T: Druiven A: 2 wraps met Kipfilet met shoarma kruiden, sla, komkommer en 2 eetlepels tzatziki T: yoghurt 0 % vet met 2 theelepels honing en banaan En daarbij drink ik minimaal 2 / 2,5 liter water! Je kan je menu net zo sllank maken als je zelf wilt eigenlijk weten we allemaal wel wat wel en niet gezond is.... En idd wat men zegt: je bent pas net bevallen (ik ook trouwens ) en dan zul je niet heel snel afvallen dan is het belangrijkste dat je gewoon goed eet!
Dat weet ik wel, maar ik geef geen borstvoeding meer en ik voel me zo onzeker. Ben zoveel aangekomen en het wil er maar niet af! bedankt voor de schema's dan heb ik een idee...bewegen jullie er ookveel bij en wat vallen jullie gemiddeld af?
Ik ben sinds vorige week donderdag begonnen met sporten en wil minimaal 3 x in de week gaan.. Tot nu toe viel ik 300 / 500 gram per week af zonder sporten en hoop dat het nu iets sneller zal gaan met sporten..
Als je bv geeft mag je niet eens diëten. De borstvoeding zelf helpt je vaak al gewicht kwijt te raken! Wacht anders gewoon tot je gestopt bent met bv.
Even vraagje hierover,is 300gram vlees voor 1 persoon niet mega veel,daar eet ik normaal 3x van!? Is dat altijd zo bij WW?
bij weightwatchers krijg je punten en daarvan mag je eten wat je wilt als je maar binnen je punten blijft... Groente en fruit zijn in proncipe 0 punten en mag je zoveel eten als je wilt.. En als jij meer vlees wilt eten mag dat maar dan bezuinig je b.v op iets anders... En je moet van je punten natuurlijk niet alleen slechte dingen eten ofzo want dan heeft het weinig effect
Ergens overheen lezen kan iedereen overkomen. Kennelijk is het een moeilijke zaak om de ander daar dan vriendelijk op te wijzen. Of kwam mijn bericht zó aso over ofzo? Nee toch?
Nou zeg niet gelijk zo opvatten, zo is t helemaal niet bedoeld. Dat krijg je als je iemand niet aan kan kijken... Sorry bij deze.
Ok, geen probleem. Daar heb je trouwens helemaal gelijk in hoor : ) Ik vond dat 'iets beter lezen' nogal apart overkomen, namelijk.