Hey meiden, Ben benieuwd of jullie dit ook hebben. Ik heb twee heerlijke kindjes. Eentje van 7 en eentje van bijna 2. Het gaat hardstikke goed, alleen ben ik zoooo moe telkens. Overdag gaat het redelijk, maar 's avonds stort ik echt in van de slaap. Het liefste zou ik gelijk met de oudste (rond half acht) naar bed gaan. Maar ergens wil ik dat ook niet. Want juist dan heb ik even tijd voor mezelf. Het is toch druk overdag en dan wil ik juist 's avonds even rust. Mijn jongste is 's ochtends ook redelijk vroeg wakker, dus lange dagen en nog 3 dagen werken door de weeks. Groetjes Carola
Wat is redelijk vroeg, (dat je jongste wakker is)? Heb je gecheckt of het bijvoorbeeld ijzertekort kan zijn, je hb laten prikken? Want als je 's nachts over het algemeen kunt slapen, is het wel een beetje gek dat je om half 8 al op instorten staat...
Het moe zijn herken ik wel maar hier werd dat steeds veroorzaakt door nachtbraken of zwangerschap. Ik sluit me dus aan bij Rozemarijke.
Ik wilde ook zeggen dat het me goed lijkt om in ieder geval na te laten kijken of het iets lichamelijks is (hb, schildklier, vitamine B12, ...). Als het dat niet is, dan kun je weer verder kijken of je je dag anders in kunt delen of wat dan ook (en ook als de oorzaak wel lichamelijk is, maar dan ben je er met alle de dag anders indelen natuurlijk niet). Herkennen doe ik het trouwens wel, maar hier is de oorzaak lichamelijk (oa schildklier).
Ik ben ook moe ja maar met 3 kleine kinderen en een drukke vind ik dat ook niet heel gek. Mijn lichaam is er nu wel aan gewend. Zou inderdaad eens naar de huisarts gaan