Wij hebben onze babykamer bij de Gardo gekocht. We hadden al 1 voor 599 euro. (hangkast, kommode en ledikant). Ze hadden ook erg veel keuze vond ik vergeleken bij de babydump e.d vond ik ze ook veel goedkoper. En toch ook een goede service. (dingen die onnodig waren rade ze ons ook sterk af.) Ik hoop dat je een goeie keus kan maken veel succes met shoppen!
wij hebben een kamertje bij de babydump gekocht. Babykamer clio was maar 500 euro en ik vind het kamertje super
Ik ga ook voor Van Asten of Gardo (beiden van Babysuperstore, volgens mij) Bij www.vanastenbabysuperstore.nl kun je de folder zien.
Ik ben dan nog wel niet zwanger en ga het ook zeker nu nog niet kopen allemaal maar vind het wel onwijs leuk om te lezen. Laatst in de ikea naar de "leksvik serie" gekeken voor babykamertje die vond ik idd ook erg mooi. Die staat toch wel op #1 bij ons.
Ikea, Hemnes serie. Is officieel geen babykamer, maar lade kast (is dus onze commode), hemnes kledingkast en guliver bedje. Effe denken, waren 550 kwijt en hebben een super mooie kamer! Ikea zie je er echt niet aan af!
Wij hebben hem van marktplaats gehaald. Was in de buurt en we hadden een complete kamer voor 175,00. Was ledikantje, kast en commode. Ze hadden er bubbel plastick omheen gedaan zodat het niet beschadigde. Ook zat er een houten eetstoeltje bij, het hemeltje, aankleedkussen, dekentjes, en lakentjes. ideaal!
wij gebruiken eerst een familiewieg en hebben verder een commode van de ikea van marktplaats gehaald. (ikea is sowieso goed te doen met babyspulletjes) ledikantje komt ook bij de ikea vandaan.
Wij hebben ledikant, commode (eigenlijk gewone ladekast van Hemnes) en kast bij de IKEA gekocht, was uiteindelijk helemaal niet zo duur.