Jaaa eindelijk geslaagd voor een kinderwagen

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Sepmama2be, 25 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sepmama2be

1 apr 2011
    49
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ook wij hebben inmiddels een kinderwagen gekocht. We wilden liever geen nieuwe aanschaffen, maar hebben er nu via Marktplaats 1 gekocht waarvan ik eigenlijk wel kan zeggen dat die nieuw is. Er zit zelfs nog garantie op.
    Een maxi cosi mura 4 van nog geen jaar oud voor een hele mooie prijs en lekker in de buurt. De reiswieg is amper 5 keer gebruikt en het zitgedeelte net zo.
    Heb natuurlijk nog geen ervaringen met de wagen, maar ben er helemaal blij mee. Dat wilde ik even kwijt :p

Ook nog een vraagje, ondanks dat deze wagen nagenoeg niet gebruikt is, zouden jullie zelf de bekleding wel of niet wassen voor het gebruik van je eigen kindje?

2. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Wat fijn!

Ik zou de bekleding wel wassen, was hem ook bij eigen gebruik eens in de zoveel tijd, dus vind het wel zo fris.

3. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Leuk! Veel plezier ermee, maar dat zal vast wel goed komen.

4. Laris

Laris Fanatiek lid

27 jun 2008
    1.917
    2
    0
    Super!! Kan uit ervaring zeggen dat het een hele fijne wagen is in gebruik. Nu bijna een jaar verder vind ik het nog steeds een hele praktische wagen die lekker soepel rijdt.
    Ik zou 'm wel even wassen als ik jou was, toch lekker fris.

Veel plezier ermee!!

5. Sepmama2be

1 apr 2011
    49
    0
    6
    NULL
    NULL
    We zijn er vooral erg blij mee, omdat we eigenlijk al eerder ergens dezelfde wagen zouden ophalen. Maar deze beste persoon vond het erg leuk om haar afspraken niet na te komen en de wagen voor een paar tientjes! meer aan iemand anders te verkopen :x
    Was toen dus echt heel kwaad daarover.

Maar dit is helemaal goed zo, lekker dichtbij hebben we hem op kunnen halen. En bijna nieuw.

Ga denk ik de bekleding idd toch wel even wassen, ondanks dat die zo weinig is gebruikt. Is toch wel even lekker fris.

6. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Lekker is dat dan als ze al een afspraak hebben en dan toch aan iemand anders verkopen.

7. jessi

jessi Fanatiek lid

15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    Wij hEbben gister een mura 4 gekocht die nauwelijks gebruikt is.
    En heb alles in de was zitten. Ook het frame heb ik af gedaan met dethol. Ondanks dat er geen smetje op zat en ik pas in december beval vond ik het wel ze fris

Deel Deze Pagina