hallo, ik heb een vraagje, heeft iemand ervaringen met de puckababy? Mijn zoontje van 6 weken doet hazenslaapjes overdag en word krijsend weer wakker. S'nachts slaapt hij ook onrustig en je ziet aan zijn wangetjes dat hij zichzelf krabt of beet pakt. Zou de puckababy een oplossing zijn?
hoi wij hadden ook de puckababy, hier absoluut GEEN succes. Omdat de handjes los in de zak zitten kon ons zoontje dus tegen zijn wangetjes aan wrijven met zijn handjes waardoor hij steeds dacht dat er een speen of tepel was en hij er gek van werd. wij hebben nu de pacco picolo en das echt een aanrader! Omdat de handjes ook ingebakerd worden tegen het lijfje. succes!
hier ook de puckababy gebruikt en beslist een succes.wat een uitvinding dat ding. dani deed ook steeds hazeslaapjes en huilde veel. maar toen ik d puckababy ging gebruiken sliep ze meteen dieper n langer en was niet huilerig meer.
wij hebben hem ook gehad maar amy verzette zich er teeds hevig tegn. ze liet zicvh gewoon niet 'vastbinden' op een gegeven moment heb ik de strijd maar op gegeven
Hier werkt 'ie super! Zonder dat ding slaapt Milan nauwelijks, maar nu gaat 't echt goed! Zeker een aanrader vind ik.
ik heb hem gekocht via marktplaats omdat ik twijfelde, wat erg goed werkt hier zijn de paccodoeken, zoon wil graag "ingebonden" liggen...de puckababy is nog best los, hier werkt ie (nog) niet, ga hem gebruiken voor het afbouwen denk ik...
Al die nieuwerwetse dingen Ik bakerde mijn zoontje altijd in in een grote hand doek (alleen om zn bovenlijfje. Sliep als n roosje Vroegah.. *hobbelt weer weg met dr looprek* *gaat even stiekem naar google om te kijken of die nieuwerwetse dingen handig zijn*
bedankt voor jullie ervaringen! Ik heb er net één tweedehands overgenomen (om uitteproberen) dus ik ben erg benieuwd!
Inderdaad, hier echt een succes. Eerst de piep gehad drie maanden daarna de mini, maar na 3 weken mini al niet meer nodig...
Hier ook de puckababy gehad en het was een groot succes! Later hebben we de puckabag gehad. Nu slaapt ze gewoon in een slaapzakje.
hoer ook de puckababy gehad een zeer veel baad bij gehad het afbouwen wilde niet dus hebben we gew8t tot die het zelf aangaf hij was 9 maanden toen we over gingen naar een slaapzak en geen 1 nacht last van gehad