Op mp staat weinig in roze Canvas en betaal je nig 60 euro. Dan maar nieuw dacht ik maar dan wel voor de laagste prijs, maar waar?
De adviesprijzen zullen overal hetzelfde zijn. Misschien een euro'tje meer of minder. Bugaboo gaat nooit mee in acties dus je zal de bekleding ook niet met een speciale actie zijn.
Je moet echt geluk hebben. Ik heb er een gekocht voor de helft van de prijs, was oude collectie en bij n opheffingsuitverkoop. Anders is het haast onmogelijk.
babypark heeft vaak in de kortingshoeken goedkopere bekleding. Op marktplaats moet je geluk hebben. heb nieuwe bekleding canvas voor 35 euro gekocht (wiegdekje,hoes voor zitje en kap)
Wauw, dat klinkt goed.. En continue op mp aan het kijken. 60 euro wordt er vaak voor Canvas roze betaald. Belachelijk! Ook meisje op forum hier vroeg dit ervoor aan mij.. Max 50 heb ik in gedachten.
er zijn ook 'webshops' die bekleding maken, met name kappen. Dan kan je zelf je stof uitzoeken/aanleveren. Misschien een optie als het niet lukt?
10 extra is nog wel te overzien toch (ehm nee ik bied zelf geen roze canvas bekleding aan haha). Denk trouwens dat je bij webshops die het speciaal maken nog duurder uit bent hoor.
Het blijft wel Bugaboo hé? Dat blijft gewoon een goed doorverkoopbaar merk. Daarnaast kunnen de bekleding van zowel de Frog als Cameleon op beide wagens worden gebruikt waardoor er een grote afzetmarkt voor is. Weet zelfs niet of de kappen van de Cameleon/Frog ook op Gecko passen maar dan is afzetmarkt nog groter.