hallo.. ik werk als vrijwilliger... heb een groep collega's van ongeveer 27 personen.. leeftijd van 20 tot 60 denk ik zo... (meeste zijn in de 20t/m40) de meeste mensen zijn afgekeurd.. (wel mensen met een normaal denkvermogen, geen geestelijk gehandicapte mensen) en hebben dus ook niet echt veel geld om iets leuks te doen... er worden wel vaker dingen gepland.. maar dat doet onze baas vanuit een andere locatie, en de helft van die keren horen wij daar niets van... dus leek het mij een leuk idee om iets te organiseren voor onze afdeling.. alleen het mag niet veel kosten.. we kunnen misschien een zaaltje huren voor een middag (gratis).. maar WAT kan je daar dan in organiseren? ik heb echt geen idee... misschien dat jullie wat leuke ideetjes hebben? of anders iets leuks om buiten de deur te doen, iets wat niet veel kost.. (baas zou zoiets nooit vergoeden dus het moet allemaal uit eigen zak, collega's willen best bijleggen maar niet veel)
Als het niets of bijna niets mag kosten kan je er een high tea van maken, maar dat iedereen die komt iets kleins mee brengt. Een cake/klein taartje/chocolaatjes of een pak koekjes, de thee /koffie/frisdrank enz.
Is ook waar ik aan zat te denken.. Een lekkere high tea doen. Iedereen maakt dan wat anders. Hartige broodjes, zoete broodjes. Quiche, cake, wraps met beleg.Bonbonnetjes.. Lekker soepje vooraf. Bij de natuurwinkel kun je veel verschillende soorten thee kopen.
En om in de sfeer van carnaval te blijven misschien verkleden? Of iets van een foute party denk jaren 70/80/90? Met een quis erbij ofzo. Heb je wel iets wat de tijd vult en laat iedereen wat meenemen. of geld bij elkaar leggen en daar het eten en drinken van kopen. Of allemaal gourmet of steengrillen regelen.