balen na de echo

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Hophop, 27 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hophop

Hophop Actief lid

3 sep 2013
    231
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi allemaal,

gisteren heb ik een vroege echo gehad, vorige keer een zwangerschap die op een miskraam uitliep en nu weer wat minimaal bruin bloedverlies gehad. Echo stond gepland met 7w2d en was inwendig.
    In de baarmoeder was volgens vk "iets" te zien, maar het was nog erg klein. Op basis van de meting kwam ze uit dat het een vruchtje leek van 6w5d. Echter kon ze niet met zekerheid zeggen of het hartje klopte, af en toe leek ze wel wat te zien, maar het vruchtje was zo klein dat ze het niet zeker kon zeggen…

Nu dus weer een week in onzekerheid zitten alvorens ik terug mag komen voor de volgende echo. Ik had zo gehoopt op een kloppend hartje en wat geruststelling, maar de spanning is nu alleen maar toegenomen. Heeft er iemand dit vaker meegemaakt? Bij 6w5d moet het hartje toch ondertussen wel kloppen en waarneembaar zijn?

2. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    he meid, wat een teleurstelling en onzekerheid.

het kan 2 kanten uit dat is nu eenmaal zo en je hebt er geen invloed op.
    moet zeggen dat ik zowel bij mn miskraam als bij beide 'goede' zwangerschappen lang bruin verlies heb gehad, dus dat wil niet altijd iets zeggen. heb het zeker tot week 16 gehad.

wellicht klopt het harte wel volgende week omdat je een paar dagen minder ver bent of de apparatuur is wat verouderd en kan ze het niet goed zien.
    veel succes met het afwachten deze week.
    knuffel

Deel Deze Pagina