vitrages wassen en dan nat ophangen? ( in babykamer)

Discussie in 'De lounge' gestart door Avastar, 11 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Avastar

Avastar Actief lid

25 sep 2012
    245
    9
    18
    Ik heb het nog nooit voor handen gehad maar heb nu toch echt vitrages en die wil ik eerst wassen voordat ik ze ophang ( in de babykamer)
    Ik dacht zo, wasje op 30 graden maar daarna, hang je ze dan nat weer op? In onze eigen slaapkamer maakt me dat niet zo veel uit maar in de babykamer vraag ik me toch af of dit niet te vochtig/ klammig wordt in de kamer en schimmel dus weer zijn vrije gang kan gaan... Of is een vitrage echt zo droog? Ik heb geen flauw idee, voel me ook echt een beetje onnozel...:(

2. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Is zo droog hoor, dus ik zou het gewoon nat ophangen. Ik zou er wel een raam bij open doen. Dan krijg je geen schimmel hoor!

3. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    Niet druppend nat ophangen hè ;)
    Idd met raam open is het zo droog.

4. Avastar

Avastar Actief lid

25 sep 2012
    245
    9
    18
    Nee zal idd niet druppend nat zijn, laat het wel gewoon centrifugeren. Tnx voor jullie antwoord:)

5. Niny

Niny Bekend lid

21 jul 2009
    731
    94
    28
    Ja hoor kan best, raam even open en op laagste stand centrifugeren. Zijn hier soms al droog tegen dat ze ophangen. En zo hoef je ze niet te strijken ook;)

6. Teddy26

Teddy26 Niet meer actief

Ik doe nooit anders. Het droogt hier zo snel. Kan het ook even goed uithangen en het huis ruikt meteen lekker naar wasverzachter;)

7. butterblue

butterblue Bekend lid

7 nov 2014
    716
    156
    43
    Werk in het ziekenhuis!
    NL
    Ken het niet anders dan wassen en zo ophangen. Altijd van mama en oma geleerd :D de ramen openzetten en de boel is al bijna droog voordat ze weer opgehangen zijn!

8. Hester

Hester Niet meer actief

Ik hang ze altijd over de trapreling heen en als ze droog zijn hang ik ze op.

Deel Deze Pagina