Kan je ineens allergies worden voor voedingsmiddelen? Of heeft dat te maken met mijn zwangerschap. Ik was al allergische voor pinda's maar dat is nou veel erger geworden. en ik kan ineens niet meer tegen aardbijen ik krijg daar uitslag van op mij gezicht en dat brand en jeukt.
Ik dacht dat het kan dat je nu gevoeliger bent voor sommige stoffen. Daarom zwordt er ook gezegd dat je uit moet kijken met je haar verven bijv. Je kan ineens op die stof reageren terwijl je dat normaal niet hebt. hetzefde met bepaalde huidverzorgingsproducten. dus ik denk dat het wel kan ja!
Ik kon tijdens de zwangerschap spontaan echt niet meer tegen melk.. Ging ik enorm van aan de race... en echt direct en heel erg. Nu en voor die tijd heb ik niks geen last van melk gehad.
Dat hoeft helemaal niet te liggen aan de zwangerschap. Mijn zus kon bijv. van kindsaf altijd gewoon tegen appels. Maar rond haar 25e ineens niet meer.
je kan ineens allergisch worden, maar je bent door de zwangerschap ook gevoeliger. dus het kan beiden. de tijd zal het bij jou moeten leren of het volgend jaar nog is als je niet meer zwanger bent.