Wij hebben al een tijdje een twijfel, wel of geen babyfoon met camera ? Aan de ene kant denk ik, onzin, maar aan de andere kant ken ik mezelf goed genoeg om te weten dat ik bij elk minimaal geluidje, en zelfs bij geen geluid ga kijken of alles wel goed is. Nu zag ik in de kijkshop folder de Alecto dos 180C staan, heeft iemand ervaring met deze babyfoon ? stoort deze snel ? beeld scherp ook snachts ? Kijkshop.nl - Alecto Observatiesysteem DOS-180C
Ik ken hem niet. Maar als ik hem zo op het plaatje zie, lijkt het schermpje mij ontzettend klein! En ik vraag mij altijd af: Als je niks hoort en je word ongerust, helpt zo'n camera ook niet lijkt mij.. Want op de camera zie je ook niet of het kindje nog ademt. Heb je al eens gegoogled naar reviews van dit product?
Hierop staan, als je iets naar onder scrolt, wel wat reviews. Alecto DOS-180C reviews | babyfoon KIESKEURIG De meeste reacties zijn niet echt positief.... Vind 60 euro ook wel heel goedkoop voor een babyfoon met beeld.
ik ben ook aan het kijken voor een babyfoon met camera ik wil er een extra camera bij voor onze eerste. dus dat is sowieso een must. van die alecto is idd het schermpje heel erg klein. ik verwacht ook niet dat het beeld scherp is snachts.. zat zelf te denken aan de luvion grand elite of de summer. ik wil juist een met beeld doordat ik kan zien of de kleine goed ligt. zodat ik niet de deur hoef open te maken en grote kans heb dat ie wakker wordt. heb dit heel erg gemist bij mn zoontje al ligt die op kamer naast de woonkamer en wij vlakbij.. ik ben geen controlfreak die om de minuut gaat kijken of wat dan ook maar wilde wel graag ff kunnen kijken. hij ging op een gegeven moment ook op zn buik slapen dus dan is dat helemaal angstig! dus zebra.. misschien MP in de gaten houden? ben ik zelf ook aan het doen! en misschien dan vragen aan de ZP dames welke zij hebben en of ze tevreden zijn?