AMH uitslag

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Panter, 25 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Hoi allemaal,
    Vandaag via mail de uitslag van mijn AMH gekregen. Zonder verdere uitleg.
    Ik vraag me dus af of het wel goed is. Mijn amh waarde is 2,3 ug/l op (bijna) 34-jarige leeftijd.
    Aangezien mijn moeder erg vroeg in de overgang kwam hebben ze het geprikt. Jammer dat er niet in de mail staat of het goed is of juist niet.
    Weet iemand dit? Kan op google niks vinden, overal staan andere waarden.

2. mariska11

mariska11 Bekend lid

26 apr 2011
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had een waarde van 0.9 en ik ben 35. Dat is behoorlijk laag, maar tegen mij is gezegd dat ik er niet direct van wakker hoef te liggen.
    Denk dus dat jij je met 2.3 geen zorgen hoeft te maken.
    Overigens heel slecht dat ze dit per mail zo aan je doorgeven! Is dat vanuit het ziekenhuis zo gedaan?

3. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Hoi mariska,
    Dank je voor je geruststellende bericht!

Die mail is een verhaal op zich hoor. Ik heb het hier in streekziekenhuis laten prikken, ik ben daar niet onder behandeling.
    Ik krijg alle bloedwaardes via mail toegestuurd, en overleg dat dan weer met het ZH ver weg waar ik onder behandeling ben.

Omdat ik in de nachtdienst zit, las ik net mijn mail. En kan ik dat nu niet overleggen met arnhem want die zijn al dicht.
    Heb het doorgemaild, maar maakte me toch wat druk.

Aangezien mijn moeder met 37 jaar stopte met menstrueren en in de overgang kwam, was ik erg bang.

4. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.880
    2.882
    113
    Noord-Holland
    Met 30 is het volgens mij normaal tussen 2-4. Volgens mij zit je dus aan de laag-normale kant, lijkt me een prima waarde :)

Deel Deze Pagina