Ik gebruikte van die plastic wegwerpbekertjes. En als ik al een glas zou gebruiken, dan zou ik hem direct weggooien.
Ik heb een urine potje wat je in het ziekenhuis gebruikt om in te leveren. In een glas en dan schoonmaken en weer gebruiken vind ik echt heel ranzig.
In van die goedkope wegwerpbekertjes deed ik het mee. Het viel mij ook al op dat ze dat in gewone bekers/glazen deden, niks voor mij..
Ik heb een plastic kopje, van dat camping spul. Daar deed ik het altijd in, dus werd ook alleen daarvoor gebruikt. En bewaarde ik schoongemaakt in badkamer kastje.
Weg werp bekertjes.. Maar nu las ik ergens dat iemand het gewoon in het omhulsel van de test doet, is ook een idee. Zat op een dag namelijk zonder bekertjes meer en heb toen niet getest, maar was eerst om nieuwe bekertjes.
Ik heb een oude plastic beker die ik alleen daarvoor gebruik. Berg hem ook altijd apart op zo dat hij niet per ongeluk een keer wordt gebruikt.
Ik heb altijd urinecontainers in huis.... We mogen regelmatig plasjes naar de huisarts brengen ivm urineweginfecties bij manlief (bijwerking van zijn medicijnen).
Gewoon wegwerp plastic bekertjes! Moet er niet aan denken om vervolgens weer uit het glas t drinken waar ik in heb geplast
Ik gebruik van die plasbekertjes die je gebruikt voor urine weg te brengen naar de ha bv. Deze maak ik elke keer schoon met gekookt water. En glas gebruiken en daarna weer uit drinken ondanks schoon maken lijkt me ook gen lekker idee. Vooral het idee idd