Voor dweilen hebben we zo'n twistsysteem van Leifheit. Ideaal, nooit meer een natte dweil uitwringen. Als ik ergens een hekel aan heb..
Ik gebruik ook alleen een sopje voor het dweilen, maar heb een automatisch systeem, hoef niet met mijn handen erin. De rest maak ik altijd schoon met allesreiniger en een doekje. Ik zou het overigens wel gewoon in de gootsteen weggooien, spoel je toch zo weg? Niks vies aan.
In de gootsteen, ik ben niet zo panisch om bacterieen. De gootsteen maak ik daarna schoon en klaar. Ik leg mijn groente enz niet in de gootsteen, die was ik in een vergiet.
Nee het ging mij niet om het dweilen, maar dan maak je dus wel sopjes of vies water dat je ergens weg moet gooien
Technisch gezien dweil ik zelf bijna nooit, behalve als het echt niet anders kan. Maar de schoonmaakster of ik gooit dat 'sopje' dus in het toilet leeg
Emmers wel als ik die gebruik. Meestal maak ik voor het dweilen een sopje in de gootsteen. Die ik naderhand uiteraard goed schoonmaak.
Haha waar sommige mensen toch over nadenken... Hier in de gootsteen in de wasplaats. Maar ik zou het net zo goed doen in die van de keuken, als dat zo zou uitkomen. Naspoelen doe ik niet standaard. Is dat heel fout? Nu ja, ik poets ook nauwelijks, dat scheelt
In de gootsteen en als laatste sop ik de gootsteen uit. Gaat volgens mij meer om de volgorde der dingen. Net zoiets als eerst de handvatten van de wc en daarna pas de bril.
In de put in de achtertuin. Eindig altijd bij mn achterdeur dus dat is het makkelijkst. Handen wassen doen we hier in de gootsteen, tenzij je in de tuin hebt gewerkt oid. Dan wassen we onze handen in de badkamer.
Ik heb alleen een sopje van dweilen en de badkamer. Die in de badkamer maak ik al in de gootsteen dus even de stop eruit en weg. Dweilsop gooide ik altijd naast het huis leeg. Weet nog niet hoe ik dat in het nieuwe huis ga doen. Verder gebruik ik alleen wegwerpdoekjes. Ik vind het echt heel vies dat je het doekje van de wc in je wasmachine gooit.. ieuw..