Josien@nee dat doet hij niet,hij zegt mij dat er een versie op staat en of ik door wil gaan(ja dus) en dan krijg ik na een minuut of wat in beeld dat ik eerst de oude versie moet verwijderen. en die is dus niet te vinden ga ik dan door met instaleren krijg ik voordat ik op finisch druk,te zien dat er 1 error is van 7.5 en die krijg ik ook telkens weer terug,al download ik hem 100 x . ik blijf het icoontje van 7 .5 houden en dat vindt ik dus wel raar.want de AVG is dus nergens terug tevinden op mijn lappie groetjes diana
Als de avg (die ik overigens niet ken omdat ik norton gratisch heb) niet alles weg poetst kan je "housecall" nog proberen. Dat is een online virus scan en die is vaak heel erg up to date. Als ik iets geks zie gebeuren op mn pc en norton is helemaal up to date enz en die vind niks, dan gebruik ik housecall nog eens even en 9 vd 10 x ben ik dan van alles af. (nou weet ik dat t bij norton lang duurt voor die de nieuwere virusjes online heeft staan voor update door interne processen bij symantec...weet niet hoe dat bij agv is natuurlijk) http://housecall.trendmicro.com/
Als je windows hebt heb je internet explorer Dat programma heb je ook nodig om mappen te bekijken of msn te gebruiken (oa) op je comp dus zonder zal niet lukken Een browser is het programma waarmee je "browst" of wel "surft" op internet. Dus als je deze pagina bekijkt, bekijk je hem in je "browser"