Hey meiden ( en mannen ) Even een vraagje. Donderdag is mijn schoonmoeder jarig en nu zat ik er aan te denken om haar het boek "oma vertels eens" te geven, maar zit helemaal ingepakt hier in de boekhandel,dus kan de binnenkant niet bekijken. Heeft iemand er ervaring mee? en is het lijk om te geven en later terug te krijgen? Alvast bedankt
Het zijn vragen wat oma vroeger deed. Veel vragen komen terug. Vond ze het leuk, Wat deed ze allemaal, Heb ze broers en zussen....
Op volgende link kan je een inkijkexemplaar bekijken en het evt. (tweedehands) bestellen: http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP. ... 4002716133 Lieve groetjes!
Ik heb deze voor mijn moeder gekocht (Mam, vertel eens..) en vind het echt een geweldig boek. Neem aan dat Oma, vertel eens.. er op lijkt dus zal wel goed zitten!
Ik heb ook het boek aan mijn moeder gegeven. Op zich is het een heel leuk boek, alleen heel heel heel veel invul werk. En het is eigenlijk de bedoeling dat je het boek later weer krijgt. Dus ja je geeft iets....wat je later weer terug krijgt.
ehh ik heb in een boekhandel gewerkt en als mensen een boek dat ingepakt zat in wilden zien maakten we het gewoon open hoor.. en helemaal zulke boeken.. ik zou gewoon even naar een medewerker stappen met de vraag of je het mag inzien. doen ze vast niet moeilijk over.
Weet idd dat het veel invulwerk is, maar ja ze heeft nog een jaar of 18 de tijd je kan wel een douche gel geven,maar is ook zo op en dan is het weg. dit is iets wat Oma denk wel heel leuk vind, en waar de kleine later misschien ook nog plezier van heeft om oma's kant op het leven te bekijken.
Wij hebben 'm aan mijn oma gegeven. Die heeft echt een dagtaak aan het invullen. Het is echt haar nieuwe tijdsbesteding geworden. Ze leeft enorm op van het ophalen van al haar herinneringen. Ze hoopt op deze manier een mooi document achter te kunnen laten voor Hannah. Echt een aanrader. Zelf hebben wij ook 'Mam en pap vertellen over jou'. Ook een echte aanrader!
Ik heb ze aan mijn ouders gegeven voor mijn eigen verjaardag met de vraag ze in te vullen en terug te geven. Begin er wel op tijd aan, mijn ouders zijn al 2 jaar bezig ze in te vullen Voor Annika hebben we idd Pap en mam vertellen ...
wij hebben hier "opa vertel eens" aan opa gegeven. leuke is dat opa bouwvakker is en dus niets heeft met boeken. maarja.. hij heeft natuurlijk wel wat te vertellen en hij is er hartstikke blij mee heb niet de indruk dat de inhoud hard opschiet maar hij doet wel steeds en stukje en schrijft leuke verhaaltjes dus ja.. denk dat het wel een aanrader is
Eigenlijk alleen maar positieve reacties dus. ga vanmiddag het boek kopen. De kleine heeft er nu niets aan,maar als hij straks op zichzelf zit vind hij het hopelijk heel interresant hoe het er vroeger bij oma thuis aan toe ging.
Ik heb het vorig jaar met kerst aan mijn beide ouders gegeven, en inderdaad met het verzoek om het over een jaar of wat weer terug te krijgen. Er staan onwijs leuke vragen in, vragen waar je normaal gesproken misschien niet zo snel met je ouders over zou praten of die je zelf niet zou bedenken! Voor later dus een fantastisch aandenken!