Kraamkado voor jezelf kopen

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door HvO, 9 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HvO

HvO Niet meer actief

Iets meer dan een week geleden ben ik bevallen van een prachtige zoon. En ik zit er aan te denken om iets leuks voor mezelf uit te zoeken, als soort van “beloning”.

Is dit gek? Of zijn er andere mama’s hier die dat ook hebben gedaan?

Zo ja, wat hebben jullie voor jezelf gekocht?

2. Sue87

Sue87 Niet meer actief

Oh ik vind het helemaal niet gek hoor.

Ik heb de toendertijd man geïnstrueerd wat ik wilde en hem dat voor mn verjaardag laten regelen. :p
    Daarna heb ik me rond 2 mnd na de bevalling op vakantje eens goed laten verwennen bij de kapper (a 160 euro).

HvO vindt dit leuk.
  3. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.041
    2.908
    113
    't Gezellige Brabant
    Ik had al een pandora armband en heb voor onze dochter en later ook zoon een bedel van een meisje en een jongen gekocht en voor beiden ook de eerste letter van hun naam in zilver/goud bedel. Van mijn moeder kreeg ik voor mijn eerste zwangerschap een kinderwagen bedel en ook mijn verlovings bedel hangt er aan. Ik draag 'm echt dagelijks.

HvO vindt dit leuk.
  4. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    Heb het zelf niet gedaan maar ik vind het niet gek of raar ofzo. Lekker doen zou ik zeggen

dds en HvO vinden dit leuk.
  5. pippa26

pippa26 Fanatiek lid

14 mrt 2015
    3.030
    2.030
    113
    Gefeliciteerd nog! Alles goed gegaan?

Mooie ketting van minitials? Of gegraveerde slavenarmband? Gewoon doen!

HvO vindt dit leuk.
  6. Novastar

Novastar Fanatiek lid

9 jan 2014
    4.538
    1.171
    113
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    Gefeliciteerd! Een goede reden om jezelf te verwennen, toch? Ik kreeg een gouden armband van mijn man (ik had hem wel zelf uitgezocht/ontworpen). Het is een dun schakelarmbandje met een infinityteken en aan weerszijde daarvan een edelsteentje. Aquamarijn is de geboortesteen van de oudste en amethist van de jongste.
    Het kwam eigenlijk voort uit dat mijn man zijn tatoeage uit liet breiden voor een flink bedrag en ik voor de grap vroeg wat ik dan kreeg. Ik had tenslotte al het werk gedaan.:D

fafa en HvO vinden dit leuk.
  7. Katja77

Katja77 Fanatiek lid

8 jan 2011
    1.998
    885
    113
    Groningen
    Nee, dat vind ik helemaal niet gek! Alle cadeaus zijn meestal voor de baby... terwijl de moeder het zware werk heeft.. Hahaa

Dus lekker iets voor jezelf kopen!

Doe ik ook, ik beloon mijzelf heeeel vaak met weer een leuk nieuw jurkje bijvoorbeeld.

HvO vindt dit leuk.
  8. Kipsate

Kipsate Fanatiek lid

22 jul 2015
    1.224
    1.240
    113
    Neehoor niet gek. Mijn man heeft beide keren een "pushpresent" voor mij gekocht. Vind het ook zeer verdient na al het harde werk :thumup:

HvO vindt dit leuk.
  9. poekien

poekien Niet meer actief

Lekker doen! ‘Kraamgoud’ is in andere landen heel normaal maar helaas hier in Nederland niet echt gebruikelijk. (En dan hoeft het niet perse letterlijk goud te zijn, bv nieuwe tas, schoenen, waar je dan ook van houdt telt ook :D ) Mijn man kan zelf nooit wat bedenken, dus ik verwen mezelf maar met wat leuks.

HvO vindt dit leuk.
  10. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Gefeliciteerd met je zoon!
    Nee hoor waarom gek je verdient dat na zo een prestatie ondanks dat je zoon je grootste kado is!
    Ik heb niets voor mezelf gekocht maar mijn man van te voren wel goede hints gegeven dat ik een kado verwachte na de bevalling :oops:

HvO vindt dit leuk.
  11. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Jaaaa dat ga ik doen! :D

HvO vindt dit leuk.
  12. HvO

HvO Niet meer actief

De kapper is ook een goed idee! Wil al een tijdje weer nieuwe highlights etc, maar uitgesteld ivm mijn zwangerschap.

13. HvO

HvO Niet meer actief

Dankjewel! Bevalling is helemaal goed gegaan en lekker thuis. Helaas bleek onze zoon onverwachts dysmatuur en hebben we nog paar daagjes in het ziekenhuis moeten verblijven.

Ik kende minitials niet, maar dat ziet er mooi uit allemaal! :eek:

14. HvO

HvO Niet meer actief

Dankjewel! En sowieso dat mijn zoon het grootste kado is!

Ik heb mijn vriend nog geen hints gegeven haha. Maar hij had wel sushi geregeld toen we thuis kwamen uit ziekenhuis. :rolleyes:

pietje1987 vindt dit leuk.
  15. Mery

Mery Bekend lid

24 mei 2017
    697
    278
    63
    Vrouw
    Ik vind het ook niet gek,gewoon lekker doen.ik dacht dat ik in het verleden gewoon nieuwe kleren ofzo had gekocht.

HvO vindt dit leuk.
  16. smax

smax Fanatiek lid

15 feb 2018
    1.955
    1.042
    113
    Vrouw
    Ik heb na mijn bevallingen alle drie de keren wat bij de juwelier uit mogen zoeken van mijn man :) Twee keer een witgouden ring en een keer een horloge.

Dus... ik zou het doen!

HvO vindt dit leuk.
  17. Glimmer

Glimmer Niet meer actief

Gefeliciteerd! Ik vind het niet gek, kreeg zelf een cadeautje van m’n vriend :)

HvO vindt dit leuk.
  18. NORAH1979

NORAH1979 Fanatiek lid

18 aug 2017
    1.329
    645
    113
    Vrouw
    Ik wil heel graag een beeld van Willow Tree wat symbool staat voor ons gezin.

Heb al een paar hints aan mijn vriend gegeven...mocht dit niet overgekomen zijn, dan koop ik het gewoon zelf.

Oh en zodra ik weer op mn oude gewicht ben ga ik lekker naar de kapper en ga ik eens goed shoppen voor mezelf. Dat zal wel ergens rond de kerst zijn haha...

Mery en fafa vinden dit leuk.
  19. Ffion

Ffion Fanatiek lid

23 okt 2017
    1.750
    2.475
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd @HvO!

Helemaal niet gek hoor. Ik heb mezelf een Cowboysbag cadeau gedaan als luiertas.

HvO vindt dit leuk.
  20. Riverdale87

Riverdale87 Fanatiek lid

15 okt 2017
    4.151
    4.681
    113
    Vrouw
    Best een goed idee eigenlijk :D

HvO vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina