Iets meer dan een week geleden ben ik bevallen van een prachtige zoon. En ik zit er aan te denken om iets leuks voor mezelf uit te zoeken, als soort van “beloning”. Is dit gek? Of zijn er andere mama’s hier die dat ook hebben gedaan? Zo ja, wat hebben jullie voor jezelf gekocht?
Oh ik vind het helemaal niet gek hoor. Ik heb de toendertijd man geïnstrueerd wat ik wilde en hem dat voor mn verjaardag laten regelen. Daarna heb ik me rond 2 mnd na de bevalling op vakantje eens goed laten verwennen bij de kapper (a 160 euro).
Ik had al een pandora armband en heb voor onze dochter en later ook zoon een bedel van een meisje en een jongen gekocht en voor beiden ook de eerste letter van hun naam in zilver/goud bedel. Van mijn moeder kreeg ik voor mijn eerste zwangerschap een kinderwagen bedel en ook mijn verlovings bedel hangt er aan. Ik draag 'm echt dagelijks.
Gefeliciteerd nog! Alles goed gegaan? Mooie ketting van minitials? Of gegraveerde slavenarmband? Gewoon doen!
Gefeliciteerd! Een goede reden om jezelf te verwennen, toch? Ik kreeg een gouden armband van mijn man (ik had hem wel zelf uitgezocht/ontworpen). Het is een dun schakelarmbandje met een infinityteken en aan weerszijde daarvan een edelsteentje. Aquamarijn is de geboortesteen van de oudste en amethist van de jongste. Het kwam eigenlijk voort uit dat mijn man zijn tatoeage uit liet breiden voor een flink bedrag en ik voor de grap vroeg wat ik dan kreeg. Ik had tenslotte al het werk gedaan.
Nee, dat vind ik helemaal niet gek! Alle cadeaus zijn meestal voor de baby... terwijl de moeder het zware werk heeft.. Hahaa Dus lekker iets voor jezelf kopen! Doe ik ook, ik beloon mijzelf heeeel vaak met weer een leuk nieuw jurkje bijvoorbeeld.
Neehoor niet gek. Mijn man heeft beide keren een "pushpresent" voor mij gekocht. Vind het ook zeer verdient na al het harde werk
Lekker doen! ‘Kraamgoud’ is in andere landen heel normaal maar helaas hier in Nederland niet echt gebruikelijk. (En dan hoeft het niet perse letterlijk goud te zijn, bv nieuwe tas, schoenen, waar je dan ook van houdt telt ook ) Mijn man kan zelf nooit wat bedenken, dus ik verwen mezelf maar met wat leuks.
Gefeliciteerd met je zoon! Nee hoor waarom gek je verdient dat na zo een prestatie ondanks dat je zoon je grootste kado is! Ik heb niets voor mezelf gekocht maar mijn man van te voren wel goede hints gegeven dat ik een kado verwachte na de bevalling
De kapper is ook een goed idee! Wil al een tijdje weer nieuwe highlights etc, maar uitgesteld ivm mijn zwangerschap.
Dankjewel! Bevalling is helemaal goed gegaan en lekker thuis. Helaas bleek onze zoon onverwachts dysmatuur en hebben we nog paar daagjes in het ziekenhuis moeten verblijven. Ik kende minitials niet, maar dat ziet er mooi uit allemaal!
Dankjewel! En sowieso dat mijn zoon het grootste kado is! Ik heb mijn vriend nog geen hints gegeven haha. Maar hij had wel sushi geregeld toen we thuis kwamen uit ziekenhuis.
Ik vind het ook niet gek,gewoon lekker doen.ik dacht dat ik in het verleden gewoon nieuwe kleren ofzo had gekocht.
Ik heb na mijn bevallingen alle drie de keren wat bij de juwelier uit mogen zoeken van mijn man Twee keer een witgouden ring en een keer een horloge. Dus... ik zou het doen!
Ik wil heel graag een beeld van Willow Tree wat symbool staat voor ons gezin. Heb al een paar hints aan mijn vriend gegeven...mocht dit niet overgekomen zijn, dan koop ik het gewoon zelf. Oh en zodra ik weer op mn oude gewicht ben ga ik lekker naar de kapper en ga ik eens goed shoppen voor mezelf. Dat zal wel ergens rond de kerst zijn haha...