Mmh wij hebben hier veel, maar ik mis wat goedkopere winkels. Wij hebben hier qua schoenenwinkels bijvoorbeeld alleen een Nelson en verder duurdere. Wel een Hema en zeeman maar geen action, xenos. Qua kleding voor vrouwen alleen een Hema of ook weer erg dure winkels. Ik woon in een dorpje, dus sowieso weinig keuze. Koop dus veel online
hier sinds kort een action en inderdaad.........ik loop vaak binnen voor alleen allesreiniger en koop bij de kassa dan toch maar een plastic zakje omdat ik niet alle spullen kan dragen. een kinderboerderij mis ik hier ook. een paar dorpen verderop is er wel één en daar kun je ook een bakje koffie ed kopen. ik spreek weleens af met een vriendin en haar kinderen. de kinderen kunnen daar ook lekker in het zand en de speeltuin spelen en wij kletsen dan gezellig bij met een bakje koffie erbij. helaas moet ik er nu dus wel eerst voor in de auto stappen.
Ik woon in een dorp met ongeveer 1100 inwoners. Het enige dat we hebben is een coop. Dus mis een hoop. Zou graag een moskee, een theehuis, een Primark en een Etos willen. Maar dat gaat nooit gebeuren. Geen ruimte voor. Dus toch maar uitwijken naar de stad hiernaast.
Wij hebben een bus die je een uur van te voren moet bellen. Anders is het ruim een half uur lopen naar een bushalte waar wel een gering lijndienst is. Een bakker die ook zuivel, eieren, fris, chips, conserveren verkoopt. Een drogist met verse groenten in de verkoop. Een aantal kappers, café en een basisschool. We wonen hier prima. Het went heel snel om niet alles bij de hand te hebben. Wel 2 auto's, deze zomer koop ik een elektrische fiets. Wel zo fijn als we naar de winkel moeten.
Even aanpassen aangezien we gaan verhuizen. We hebben vanaf dan: Een hema en nog meer winkels ipv alleen maar kledingwinkels. Geen overdekt zwembad maar wel een openlucht zwembad 4 supermarkten Meerdere scholen Nog geen idee of er ook veel speeltuinen in de buurt zijn maar naar horen zeggen komen we in een leuke wijk te wonen
Een goede supermarkt, maar daar gaat verandering in komen want we krijgen een Jumbo, met zelfscan (halleluja). Kledingzaken, schoenenzaak. Verder niks. Woon in een klein stadje en ben hier heel blij.