Wanneer doen jullie dat ongeveer? Ik heb nooit winter en zomer in 1 kast hangen. Vanwege de plek maar ook het overzicht. 2 keer per jaar dus een grote kastenwissel. Hoogzomer komt er nu sowieso nog niet in, maar de voorjaarsdingen zeg maar. Wanneer ze dus bij jullie de nieuwe voorjaarsdingen aan krijgen?
Wij hebben dan wel alles in 1 kast hangen maar ik merk eigenlijk elk jaar dat we zo begin/half april behoefte krijgen om de voorjaarskledING ook echt aan te gaan trekken. Op frissere dagen/ochtenden nog een vestje erbij maar liever geen langemouwen shirts meer. Dus ik zou het nu wel ergens wisselen als ik het apart zou hebben. Zeker met de mooie dagen in het vooruitzicht.
Hier nu de zomerkleding in de kast, met nog wat extra warme dingen erbij voor koude dagen. De echt korte broeken, zomerse jurkjes etc liggen achterin, voorin de t-shirts etc, en vestjes. Het echte winterse is er dus. Sinds gisteren
Ik stelde mezelf laatst ook die vraag.. is het nog te vroeg of kan het al, die lente items? Ik besloot lekker te wachten omdat ik weet dat hier elk jaar een topic geplaatst wordt met die vraag Duurde wat langer dat ik dacht dus inmiddels heb ik voor mezelf wel al besloten dat de shirts met lichtere/voorjaarskleuren aan kunnen. Echte t-shirts met korte mouwen vind ik het nog wat vroeg voor (zoontje irriteert zich aan vesten dus wil die doorgaans niet aan, anders zou het wel kunnen denk ik). De korte broeken en t-shirts met korte mouwen liggen vooralsnog achteraan, maar wel al in de kast dus.
De echt warme dingen haal ik er nu uit, dus de dikkere truitjes, de warme broeken en daar hang ik wat lente/zomer dingen voor terug. Het wordt vandaag best lekker weer geloof ik maar ik ga de kinderen echt nog geen korte broek aantrekken. Vind het nog een koude wind en het is nu nog een graad of 5 hier. Mij nog iets te koud voor zomers!
Ik heb vrij weinig echte zomer en winterkleding. Op wat korte broeken en dikke wollen truien na, maar de rest dragen we het hele jaar door. Man en zoon lopen vrijwel altijd in korte mouwen rond (of het moet echt stervenskoud zijn), ik draag veel jasjes die ik aan of uit doe afhankelijk van het weer.
Meestal wissel ik rond de meivakantie en herfstvakantie. Echte winterdingen heb ik er pas al uit gehaald en er liggen een aantal t-shirts in de kast voor als het mooi weer wordt. Ga het nu volgende week wisselen ivm onze vakantie waarbij we zomerkleding meenemen.
Ik heb gisteren de echte winterdingen weggehaald en wat lente/zomer dingen toegevoegd. Maar nog niet alles gewisseld dus.
Ik kom vandaag tot de ontdekking dat mijn dochter echt te weinig shirtjes korte mouw heeft. Ik red het niet om nu veel te maken, dus wij gaan zo shoppen
Deze week de truien bovenin de kast gelegd. Verder alles doorbelast. Nu lekker shoppen voor nieuwe jurkjes en T-shirts. Zodra het echt warmer wordt gaan de truien in de kast in de hal. Longsleeves verdwijnen naar bovenin de kast.
De echte winterdingen wilde ik er dit weekend uithalen en dan vast een paar shirtjes met korte mouw erin. Maar zo vreselijk warm is het tot nog toe nu ook weer niet geweest en wordt het op vandaag na ook nog niet, geloof ik... De rest wacht ik dus nog even mee tot het weer echt helemaal beter wordt.
Oudste dochters hebben alles in hun eigen kast liggen. Ze moeten het hooguit even anders in gaan delen. Dus warme truien naar achteren, shirtjes naar voren. Kunnen ze prima zelf en dan mogen ze daarna tegen mij zeggen wat ze missen en waar ze uitgegroeid zijn. Jongste dochter wilde ik dit weekend gaan doen. En zoon moet alles nieuw, dus heb al het nodige besteld bij h&m en hema. En zijn winterkleding kan dan meteen helemaal weg.
Bij de oudste liggen de korte broeken onderin, die gaan straks waarschijnlijk wel wat naar boven. Maar zover zijn we nog niet. T-shirts liggen altijd op een vaste plek, maar ik had gezien dat hij wat nieuwe nodig had, dus dat moet nog wat gewisseld worden. Verder draagt hij alles het jaar rond, hij heeft geen echt dikke truien en het fleecevest wordt ook in de zomer regelmatig gebruikt bij bijvoorbeeld kamperen, net als een wat warmere trui. Bij de middelste hetzelfde, alleen liggen zijn korte broeken sinds een week in de la onder het bed. Daar liggen ook hele dikke truien, ik denk dat ik dat zo laat. Hij kan er prima bij. Voor dochter moet ik nog op zolder kijken voor T-shirts. Ik denk dat dat het enige is waar ik voor haar te weinig van heb van haar nichtjes, hoewel een romper met een broekje of rokje met mooi weer natuurlijk al prima is. Maar ik moet bij haar wel wat verplaatsen, ze heeft een kleine kast, dus daar past niets bij. Net als dat straks de maillots wat verruild gaan worden voor leggings enzo.
Heel verschillend dus Ik ga nu iig beginnen met de dikke truien en maillots enz. Dan zie ik gelijk wat er nog nodig is her en der.
Ik ga komende week uitzoeken woe wat nog heeft. Shoppen op zolder noem ik dat krijg best veel kleding van 2 tantes en wat te klein is gaat terug op zolder voor de volgende
Woensdag ben ik vrij dan ga ik alles wisselen van dochter Week 18/19 hebben we eerst een verbouwing slaapkamer + nieuwe inbouw kast.. daarna ga ik onze kleding dan wisselen
Hier alles in de kast, past zat. Korte broeken en zomershirtjes achter op de plank en winterspul vooraan en dat wissel ik straks wel om. Maar lange broeken en longsleeves dragen ze zowat het hele jaar.