waar groot assortiment potjes?

Discussie in 'Voeding' gestart door lob, 2 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lob

lob Fanatiek lid

27 nov 2007
    2.646
    0
    0
    brabant
    mijn manneke lust helaas mijn zelfgemaakte prakjes nog niet, ik blijf proberen... maar ondertussen geef ik hem wel potjes omdat hij die wel helemaal leeg snoept.

nu heb ik nog geen een winkel gevonden die een groot assortiment potjes heeft (bijv. olvarit).
    de AH (nummer4), C1000, kruitvat, etos in ons dorp hebben allemaal maar een stuk of 5 verschillende soorten (en dan ook nog eens allemaal dezelfde 5). en dit terwijl ik op de site van olvarit toch best een redelijk groot assortiment zie staan.

heeft iemand een idee waar ik heen kan gaan?

uhhh ik bedoel trouwens groente, zelfgemaakt fruit vindt hij wel erg lekker!

2. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.055
    454
    83
    Vrouw
    Ik vond het assortiment in het begin ook tegenvallen. Maar tegenwoordig geef ik alle merken door elkaar en dan heb je heel veel keus! Dus olvarit, Friso, Etos, AH... van alles wat. Die van Friso vindt ze helemaal super (de couscous!)

3. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.055
    454
    83
    Vrouw
    oja, en die meer keus bij olvarit komt pas met een latere leeftijd vind ik. Volgens mij met een maand of 8 ofzo

4. lob

lob Fanatiek lid

27 nov 2007
    2.646
    0
    0
    brabant
    ja dat kan natuurlijk ook... stom... daar had ik nog niet aan gedacht ;)

5. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.055
    454
    83
    Vrouw
    ja, dacht ik ook pas later aan hoor. Vond dat ik alles van 1 merk moest nemen, maar geen idee waarom ;)
    Ik vind het wel handig om verschillende te nemen, want dan leert ze ook verschillende smaken kennen. Die van Friso zijn ook al met een beetje stukjes, dus dat is ook wel grappig.

6. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.308
    1.466
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Ik heb hier hetzelfde, ben ook sinds 6 maanden zelf ook aan het koken voor Luca maar dat krijg ik er 'bijna' met geen mogelijkheid erin.

1 hapje en dan gaat zijn mond op slot en dan krijgt hij toch maar een potje. Misschien dat hij dit inmiddels wel weet, als ik maar niet eet dan krijg ik lekker een potje van mama.

Ik heb me dus voorgenomen 1 week alleen maar zelf gemaakt eten te geven, als hij niet wil eten dan is het jammer dan krijgt hij ook geen potje. Zal wel moeilijk gaan worden.

Gisteren heb ik bruine bonen, tomaat, aardappel, kip en appel gemaakt en dit wou hij eerst ook niet eten. Totdat ik zelf een hapje nam en deed of het heeeeeeeeel lekker was (dat was het ook nog echt:)). Toen ging zijn mondewel op en heeft hij alles, 4 eetlepels, opgegeten en ook nog een bakje volle youghurt.

Mama helemaal blij! Vanavond krijgt hij aardappel, zalm, appel en courgette.

Wat betreft de potjes, ik koop ook verschillende merken met verschillende smaken. De olvarit vanaf 8 maanden en de friso potjes zijn met stukjes dus die zijn hier favoriet. Daarnaast heeft iedere supermarkt en drogisterij wel eigen merk potjes. Keuze genoeg vind ik, hij eet in ieder geval twee weken lang geen enkele dag hetzelfde.

Veel liefs
    Nataly

7. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.308
    1.466
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Sorry, voor mijn typefouten!

8. lob

lob Fanatiek lid

27 nov 2007
    2.646
    0
    0
    brabant
    fijn dat het jouw nieuwe strategie werkt nataly! ik denk heel vaak van nu is het echt de laatste keer dat ik gekookt heb.... maar toch probeer ik het telkens opnieuw.
    volgende week hebben we vakantie en dan ga ik het ook eens op jouw manier proberen!

Deel Deze Pagina