Er zitten anders best mooie BH's tussen hoor, zeker geen oude wijven dingen... Grote maten - Damesmode van ULLA POPKEN
Snap dat het heel moeilijk is om een passende BH te kunnen kopen. Ik heb zelf 75E en dat gaat nog redelijk.... Weet ook niet wat je budget is voor 1 BH?
Als je een beetje budget heb zou je ook eens kunnen kijken bij Nikki's Lingerie (Die zaak zit in Eindhoven maar je kan tegenwoordig ook online bestellen..) Echt om te kwijlen zulke mooie BH's dat ze daar hebben. En kwaliteit, daar doe je jaren mee. Lingerie voor grote maten cups, badkleding en nachtkleding
Ullen popkka is ook niet duur! Thanks die ga ik onthouden! Vandaag bij de zeeman gehad en heb daar de grootste maat genomen in omtrek die ze hebben. Cup d was daar echt mega dus heb cup C genomen en dan 90 omtrek. Normaal is dat veel te krap. Maar deze maten vallen wel erg groot dus dit zit super! Eindelijk geen bandjes die van mn schouders rollen!
mijn tante heeft een lingeriewinkel en die heeft echt alles! Ze heeft ook veel BN-ers als vaste klanten. Maar ik weet niet waar je woont, anders zou het wel wat voor je zijn. Je kunt me altijd PB-en! Succes!!