Hmmm, de gedachte dat de melk zuur zou KUNNEN zijn maakt al dat ik het pak in de gootsteen leeg giet. Ik proef dat namelijk vaak niet snel genoeg en kom er dan bij de laatste slok ofzo achter waarbij ik onophoudelijk blijf overgeven totdat ik werkelijk niets meer in mijn lichaam heb zitten. Dus bij het minste geringste 'gevoel/gedachte' dat de melk wel eens zuur zou kunnen zijn, begin ik al te kokhalzen en trek ik een nieuw pak houdbare melk open. Om die reden koop ik alleen maar houdbare pakken melk. Mijn partner drinkt niet genoeg melk - samen met mij - om binnen de datum een pak leeg te krijgen. Voor mijn gevoel MOET een pak melk binnen 2 dagen op zijn. Er sneuvelt hier dus regelmatig melk.
Maar goed dat je hier niet woont Duizenden echt duizenden hier in het park. Je kan hier geen hond uitlaten zonder zaklamp anders glij je er geheid over uit Zie bijlage, speciaal voor de liefhebbers
Voor de slakkenhaters; kom anders bij mij achter het huis lopen wanneer het net heeft geregend I dare you!
Naaktslakken inderdaad, vreselijk. Dusdanig vreselijk dat ik therapie overweeg, ik ga namelijk zelfs huilen als ik er 1 zie.
Ja hier ook, zei 2 dagen terug nog tegen m'n man dat we wel een horrorfilm kunnen gaan maken over die slakken
Daar was toch een versneld filmpje van? Waarbij een slak een insect ofzo razendsnel op at? Nét een horrorfilm. Jammer; ik vond alleen deze: https://www.youtube.com/watch?v=f4aPcBUXmy8
Maden, zeker in huis. Braaksel Het "putje" van de gootsteen moeten proper maken - ga ik gelijk bijna over mijn nek. Franse en Turkse wc's, vooral de bijhorende geur
Motten. Dat harige, zachte lijf, het geluid dat ze maken als ze vliegen (ze komen ook altijd recht op mijn ogen af om een of andere reden) AAAAAARGH! Mannen die hun neus legen op straat, fluimen (alleen het woord al bezorgt me rillingen). Oja, en dubieuze stukjes in de wasbak of gootsteen zijn een garantie voor kokhalzend tanden poetsen.
Alle soorten insecten De afwas doen of vaatwasser inruimen.. Al dat vieze servies met etensresten en bestek wat mensen in hun mond hebben gehad... Bah krijg daar echt kippenvel van! Gelukkig doet me man daarom altijd de vaatwasser
Nu er toch over slakken word gesproken...wat ik helemaal niet begrijp is dat mensen dat kunnen eten...bah als ik dat al zie begin ik echt te kokhalzen. Verder kan ik best veel hebben opzich denk ik.
Met stip op 1 voeten. Ik haat voeten vind ze vies en smerig blegh! En kots als ik alleen al weet dat er iemand gaat spugen moet ik ook. En alle soorten insecten en dan daarvan de spin op nr 1.
Voeten. Ik ga echt over me nek als ik iemand eraan zie pulken of er een voet tegen mij aan komt. Net of mijn dochter het ruikt die probeert tegenwoordig haar voeten in mijn gezicht te stoppen dus die loopt nu met sokken binnen aan
o god heb je ff? - voeten!!! alleen die van mijn kids vind ik niet vreselijk. niet super, maar tis geen einde van de wereld bij anderen wel <<brrr>> - vuil in de wasbak dat in t putje blijft hangen. zit al te kokhalsen als ik t alleen al typ - en ben panisch voor muggen. dat geluid omg! en er zat dus vannacht een mug in mn kamer en heb nu een muggenbult die f*kng pijn doet nog veel meer maar dat bespaar ik jullie
mijn dochter vind ze heerlijk.... gewoon een dikke ordinaire naaktslak zo hop t mondje in *kots* kind spoort niet helemaal
Voeten (en dan vooral die van mijn man) Verder alle insecten. neuspeuters die hun buit opeten. (Bij de gedachte alleen al krijg ik braakneigingen)
Met stipt op een ; kots. Verder spinnen, maden, snottebellen die als een bungeekoord op en neer schieten, openbare toiletten, grote hoogtes, vliegende mieren, een slecht gebit, vet haar, afwaswater waar stukjes eten in drijven, hondenkwijl... Jakkie
Ik weet er nog een: mensen die naar (oud)zweet stinken.. Of uit hun mond.. Sowieso vind ik ongewassen uitziende mensen een beetje brr..
Alle soorten insecten vindt ik vreselijk! Naaktslakken zitten hier ook veel,die zitten stees hier in de groentetuin te dineren Kwam dit filmpje van de week tegen. Mensen die snel kotsen oid kunne het beter niet kijken https://www.youtube.com/watch?v=QuB3kr3ckYE