Waar gruwel jij echt van?

Discussie in 'De lounge' gestart door Tommo, 12 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Ik gruwel echt van gefladder. Vooral die van een grote mot of duiven.
    Brrrr krijg er echt kippenvel van

2. Joli86

Joli86 Fanatiek lid

13 feb 2013
    2.070
    97
    48
    Kots
    Muizen

3. Pickle

Pickle Fanatiek lid

7 mei 2010
    1.293
    5
    38
    Slakken en vooral naaktslakken. Als het hier heeft geregend zitten er letterlijk tientallen in onze (kleine) tuin. Ik kan er niet eens naar kijken zonder dat de rillingen over mijn lijf lopen.

4. Brezjika

Brezjika Bekend lid

Voeten vind ik ook ranzig en mensen die praten met eten in hun mond.

5. ShineBright

ShineBright Fanatiek lid

29 jan 2014
    2.251
    670
    113
    Boter op brood.
    En vieze kindjes of volwassenen. Snottebellen, zwarte randjes onder nagels, vieze voeten en zweetlucht.
    Brrrrrrr bah ben daar echt vies van.

6. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.216
    16.578
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Zilvervisjes op de muur en in mijn keukenlades.
    Dan echt van die vieze dikke,gatver gatver.

7. Bollen

Bollen Fanatiek lid

22 jul 2013
    1.422
    7
    38
    NULL
    NULL
    Zwembadvloeren, no way dat ik daar zonder slippers ga lopen
    Op blote voeten door het gras lopen, gatver!
    Smakkende mensen brrrrr

8. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    smakken ook idd. mijn zoontje kan dus echt vreselijk smakken. per boterham kan ik hem wel 20x zeggen dat ie niet moet smakken. lijkt wel of ie t bij elke hap vergeet en dan weer vrolijk verder met mond open zit te eten. bah! geen idee waarom hij dit blijft doen, vanaf 1e hap dat hij ooit nam doet ie t al :( krijg t hem niet afgeleerd

9. Tommo

Tommo Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.741
    1
    36
    NULL
    NULL
    Dames die slakkenfoto's gepost hebben THANKS! *gaat nog een keer over dr nek*

Moest vorige week de kinderen naar een speelgroep in het park brengen, maar we zijn serieus omgekeerd, dat hele pad lag vol met naaktslakken, dacht echt dat ik er in bleef

10. Lentekriebel

Lentekriebel Fanatiek lid

11 sep 2011
    1.384
    0
    0
    Voeten, ook die van mezelf. Yak!!!

Maar die van zoontjelief kus ik regelmatig :D

11. Amanthis

Amanthis Fanatiek lid

7 aug 2006
    2.015
    0
    0
    Wormen en dan vooral maden, als ik die zie ren ik gillend weg terwijl die beesten niets doen, ik vind ze zo smerig/vies ieuwwww, mijn man vind het hilarisch, niet bang voor spinnen of muizen maar wel voor dat;)

Gillende kinderen, als ik ergens ben, restaurant of winkelcentrum of waar dan ook, gillende kinderen, ow ik word dan zo kwaad en vraag me af waar die ouders zijn, zo irritant vind ik het.
    Mijn kind heb ik geleerd dat er niet wordt gegild en zeker niet als je ergens bent (restaurant, winkel, visite).

12. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Wauw ik wist niet dat er een naam voor was. Haha ik heb daar echt last van en ik hoor dat dan ook zo hard dat ik me echt afvraag of niemand anders het hoort. Ik wordt dan helemaal wild!

13. potjesoep

potjesoep Bekend lid

13 apr 2014
    713
    0
    0
    teken ,vieze beestjes maar haal ze zo weg bij hond kat of bij mezelf of iemand anders , met pincet of tangetje

en kikkers en padden , mooi om te zien maar ze moeten niet opeens gaan springen dan hoor je mij een blok verder IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII roepen hahah :D:D

14. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Kakkerlakken , brrrr wat een vieze beesten

15. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Hondepoep aan schoenen of de wielen van de wandelwagen. Absoluut goor om dat weer schoon te maken. Het stinkt ook nog vreselijk! Om van over je nek te gaan.

16. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Het topic bij televisie over het baby'tje in de glasbak :(:(

17. Delta

Delta Niet meer actief

Ik liep net nog in de supermarkt en kwam iemand langs die ontzettend naar zweet rook. Dan knijp ik toch even mijn neus dicht.. Bah !!

Ik vind veel voeten ook niet zo leuk, maar die van mijn dochter vind ik zo lief. Ik kus ze altijd. Ook al heeft ze af en toe zweet voetjes :p

18. Delta

Delta Niet meer actief

Daar krijg ik ook kippenvel van :x

19. Kaila

Kaila Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.593
    215
    63
    IK krijg echt kippenvel als ik op een stoel moet gaan zitten die nog verwarmd is van de vorige persoon.... IIiiiiiieh..!!!

En haren in mijn mond, dat is één van de weinige dingen waar ik echt van ga kokhalzen.

20. Fritsie

Fritsie Actief lid

11 dec 2012
    352
    8
    18
    NULL
    NULL
    Nat kleingeld...:)

Mijn man heeft er nog weleens een handje van om zijn zakken te legen en naast het bad neer te leggen, om vervolgens te douchen. Ik kan er niet eens naar kijken, laat staan het oppakken. Hij moet het eerst opruimen voordat ik de badkamer in kan :)

Verder zijn alle enge beesten, pies, poep en kak geen probleem!

Deel Deze Pagina