Waar gruwel jij echt van?

Discussie in 'De lounge' gestart door Tommo, 12 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. friezinne82

friezinne82 Bekend lid

6 mrt 2009
    719
    0
    0
    ambulant woonbegeleider
    volwassen tenen (met of zonder kalknagels, haar, vergroeiingen) gewoon alle tenen! gadvergadvergadver!

of toiletbezoekers die hun handen niet wassen of mensen die hun handen niet wassen als ze aan de container of prullenbak gezeten hebben.

of alles met het getal 4! (je zal mij niet betrappen op het eten van 4 druiven oid) Ik geef toe enig OCD is mij niet vreemd...

2. friezinne82

friezinne82 Bekend lid

6 mrt 2009
    719
    0
    0
    ambulant woonbegeleider
    oh en nat brood! afschuwelijk

3. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Iets andere categorie en vast door iedereen gedeeld:
    Het idee van kindermisbruik en kindermishandeling...

en...

slangen

4. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Ik krijg helemaal de rillingen van kinderen ( of volwassenen) die in een fles praten... Eh... Ja...leg ik dat goed uit zo? Zoals een colafles bijvoorbeeld. Die aan de mond zetten en dan gaan praten. Oe daar kan ik NIET tegen!! En het komt nog wel eens voor op terrasjes of zo dat kinderen dat grappige 'geluidje' ontdekken en dat de hele tijd gaan doen. Dan zit ik krom. Brrrrrrrr mijn familie weet ervan en pest me er nog wel eens mee.

Mijn moeder heeft dat weer met wanneer je slurpt aan een rietje uit een leeg glas of leeg flesje...

5. Bollen

Bollen Fanatiek lid

22 jul 2013
    1.422
    7
    38
    NULL
    NULL
    Oh gatver dat vind ik ook zo goor. Kinderen die net zo lang aan een rietje zuigen terwijl het flesje/glas allang leeg is. HIJ IS OP!!!! hhahaha

6. Tweedeopkomst

Tweedeopkomst Niet meer actief

Koortslippen en andere besmettelijke huidziekten.
    Luizen
    Brrrrrrr

7. Ik ook! En sinds we ze een keer verpakt bij de Lidl hebben zien liggen, vindt onze zoon het hilarisch om me er elke keer aan te herinneren dat er ook mensen zijn die ze eten :'(

8. miss84

miss84 Bekend lid

2 okt 2013
    943
    0
    0
    NULL
    NULL
    mn ex...

en mensen die smakken. Oh dat vind ik zo vreselijk goor en zo onbezonnen ofzo.
    Mensen die een wortel of komkommer eten...bah... echt zo vies.

9. Ik was dit topic in omgekeerde volgorde aan het teruglezen, maar ik stop nu maar op deze pagina :D

10. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Wat mij opvalt, is dat zo weinig ouders er wat van zeggen als hun kroost uitgebreid in hun neus zit te peuteren of het nog lekker opeet.

Ik gruwel van zweetlucht, spinnen, mensen die op straat spugen, gruweldegruwel toen ik in Azië rond reisde, geroggel, gespuug, neuzen ophalen etc.
    Nog iets viezigs, mijn SM haalt met haar blote vingers die vieze oogsnotjes van haar honden weg en wast daarna niet haar handen. Die honden worden ook iets te weinig uitgelaten en plassen en poepen dus overal in huis en in de tuin. Vervolgens zag ik een keer dat ene hond zo die drol van het andere hondje weer opeten. Brrr.
    Losse haren van iemand anders vind ik ook vies.

11. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Maden!!! Op mijn werk hebben we die regelmatig en we waren vergeten de containers bij de weg te zetten, dus toen moesten we stampen.. Ik heb best een stoere collega en die sprong erin *Jump Jump*, nou daar kwamen die krengen omhoog, ze zat onder de MADEN! Gatver, kan wel weer kotsen als ik er aan denk.. Ik durfde haar ook niet uit die container te halen :):):)

12. Sinterklaas vieren met mijn schoonfamilie :p Echt vreselijk. Ik was net een afspraak aan het plannen in december en toen dacht ik eraan en ik kijk er nu al tegenop :p

13. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Kon je die afspraak niet vast plannen op die dag dat je samen met je schoonfamilie Sinterklaas gaat vieren :p?

14. Ik kan trouwens ook gruwelen van woorden.. 'Sabbelen' vind ik echt vreselijk bijvoorbeeld, net als 'verwennen'. Ik lees nu net een ander topic, 'brilletje' vind ik ook echt verschrikkelijk klinken.. Of 'babbelen'.. ;)

15. Majo1983

Majo1983 Fanatiek lid

1 feb 2013
    3.690
    2.400
    113
    Vrouw
    Broek
    Ik kan niet tegen vechtsporten. Echt daar draait mijn maag van om. Als ik mensen zie die voor de "sport" elkaars tanden uit de mond slaan. Ik wordt daar dus echt fysiek misselijk van, kan daar dus niet naar kijken. Ook als ik weet dat het niet echt is zoals in de film, al heb ik het dan wel minder erg.

En alle kleine beestjes, zoals spinnen, insecten etc. Ook vlinders bleh.

Ugh en als mijn man ooit een vlieg of iets doodslaat en er blijft dan zon vlek op de muur achter. Gruwel.

16. Rundeeprunwild

Rundeeprunwild Fanatiek lid

1 apr 2011
    1.612
    38
    48
    Ik woon nog bij mijn moeder thuis en als die chips eet, dan bijt ze er eerst op voordat ze haar mond dichtdoet.. Verschrikkelijk geluid! Krijg al kippenvel als ik eraan denk:$ Moet ook echt elke keer zeggen dat ze eerst haar mond dicht moet doen voordat ze bijt:( ze verklaard mij gewoon voor gek:p

17. Dan zijn ze wel zo lief om het te verplaatsen ;)

18. Niekepiek

Niekepiek Niet meer actief

Haren in het eten.
    Mensen die op waterijsjes bijten... brrr heb nu alweer kippenvel.

19. kabouter24

kabouter24 Bekend lid

4 jan 2014
    880
    1
    0
    Noord-Brabant
    Insecten & Spinnen.
    En dan ook echt alle insecten, ik ben overal bang van maar ik vind ze vooral erg vies! Dan lopen de rillingen over me lijf...

20. Rinskeeeeh

Rinskeeeeh Fanatiek lid

15 jul 2013
    1.246
    0
    0
    Amersfoort
    Spinnen, pissenbedden, kakkerlakken, kevers, kortom: insecten :D

Deel Deze Pagina