De vriend van mijn zusje.. helaas zijn ze al 4 jaar samen en heeft mijn zusje het idee dat hij haar ten huwelijk gaat vragen. Gelukkig...volgende week mag hij weer voor 3 maand op uitzending, wat een galbak Voor de rest bijna alles wat ik hier zie tegen komen in het topic
Oh bah jaa.. Brrrr Van de week zaten we met een groep vrienden en kinderen bij elkaar. Dochter komt naar mij toegelopen en laat wat uit haar handen vallen, dat rolt onder de bank. Buurmeisje zegt: ik ga wel even voelen of ik erbij kan. Gaat met haar hand onder de bank en zegt heel rustig...: ik denk dat er een naaktslak onder de bank ligt, er ligt in ieder geval iets slijmerigs. En ja hoor, buurvrouw schuift hem onder de bank vandaan (met een voorwerp) toen kreeg ik de kriebels, maar toen kwam de buurman, die pakt dat beest gewoon met z'n handen op. Als ik er nu aan denk word ik weer misselijke en heb ik overal kriebels.. Gadverdamme.
Ik vind ongewassen mensen heel vies en dan vooral ongewassen haar. Dat het vettig is en ook nog eens stinkt! Blehh Ik reis met de trein en ik zie zoveel mensen die gewoon ongewassen naar het werk gaan. Echt zo ranzig.
- Kots - Mensen die continu hun neus ophalen (echt pak gewoon een zakdoekje) - Gerochel op straat. Daar kan ik echt van gruwelen. Van die mensen die van die dikke fluimen op straat spuwen....te goor!
Een likkende hond... Als ze zichzelf schoonlikken! Bah!!! Mijn onverzorgde ex die 1x per 2 weken 4 uur voor onze dochter komt en haar aanraakt. Sorry zal nooit wat tegen haar zeggen, maar ze gaat gelijk in bad als hij weg is. Hij stinkt gewoon ondanks al die deo en parfum! Kinderen die snot eten of overenthousiaste ouders die foto's op fb zetten met hun kids die onder het snot zitten. Alsof ik dan nog naar dat mooie oranje jurkje kijk... bah!! Zweet.. 30 graden en dan de markt over... word daar misselijk en agressief van. Mijn ergste is geluid. Ik word fysiek naar van een tv die te hard staat.
Wij hadden bij ons vorige huis altijd veel slakken (met huisje) in de achtertuin. Als we dan 's avonds in het donker thuiskwamen en over het pad naar de achterdeur liepen, hoorde je er altijd wel een paar kraken onder je voeten. We hadden gewoon niet genoeg licht om het hele pad te overzien. Zo smerig! Maar nog erger vind ik kikkers. Daar heb ik echt een irreële angst voor. Vooral als ik 's zomers sandalen aan heb en langs een beek fiets en daar kikkers hoor kwaken. Als ik bij een route eenmaal weet dat er kikkers zitten, rijd ik daar serieus voor om als ik sandalen aan heb. Met dichte schoenen rij ik er trouwens rijd ik ook om als het niet te ver is of als het echt een stuk verder is, rijd ik wel langs de kikkers maar op dat stuk race ik echt zo snel mogelijk!
Waar ik echt kippenvel van krijg ook als ik er alleen al aan denk, als ik met mijn tanden aan iets van papier kom. Zoals met je tanden een mentos uit de verpakking halen, of met een servetje aan je tanden komen. Als ik het iemand al zie doen moet ik al bijna overgeven! Erg he. En dode dieren, ik pak rustig een van onze kippen op, of ieder ander dier, maar als ze dood zijn ieeuuwww. Als er een kip dood is sta ik te hannesen met een schep en een zak erover.
Heb hier regelmatig een (geplatte) rugstreeppad tussen mijn tenen als ik in het donker op mijn teenslippers over het veld loop... brr! Naaktslakken vind ik ook ontzettend vies en ben blij dat ik die nog niet tussen mij tenen heb gehad alhoewel het denk even ranzig is als die rugstreeppad.
Bloed afnemen! Daar krijg ik de koude rillingen van, zelfs als ik er maar aan denk. Kokhalzen moet ik van mensen die in hun neus peuteren en het opeten. Ik begrijp daar helemaal niets van. Poppen vind ik doodeng, vooral de ouderwetse porceleinen.
Maggi! Van de geur alleen al word ik misselijk. Ik had het als kind al, zo erg dat het flesje zelfs niet op tafel mocht staan, die vieze bruine druppels rond dat gele tuutje, brrrr. Als ik het kon zien of ruiken kon ik echt naar de wc hollen.
Schimmel, en dan heb ik het niet over grijze plekjes op bv. een douchegordijn maar zo'n wit/groenig 'dons' op bv. eten. Als ik zoiets zie schrik ik me echt kapot, denk een beetje de reactie van anderen wanneer ze een spin zien haha. Gelukkig komt het niet vaak voor omdat ik bijna nooit eten verspil.
het potje van mijn zoon leegkieperen. Echt vreselijk, ik vind het zó smerig! En dan toch enthousiast doen he, 'goed gedaan man!' Trust me, de toiletverkleiner hebben we geprobeerd. Panisch werd hij er van. Toch maar dat potje dan.. ondanks dat ik er echt onpasselijk van word
Half aangereden diertjes, vooral die waar de organen er half uithangen, bah. Kom ze regelmatig tegen in de ochtend op een nuchtere maag..hmmm..