Met veel pijn in ons hart: Thuis gezocht voor hondje

Discussie in 'De lounge' gestart door Troetelbeer90, 14 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Lieve iedereen,

Met veel pijn in ons hart zoeken wij een nieuw thuis voor 'ons' hondje.

Het is een kruising stafford, klein van stuk van +- 2 jaar oud.
    Als pup door mijn broer gekocht en onlangs heeft mijn moeder haar bij mijn broer weggehaald omdat hij niet goed voor haar zorgde.

Ik kan hier lang en breed over uitweiden maar daar schieten we niks mee op. Tevens vraag ik ook niet om kritiek op mijn broer of wat dan ook. Denk dat ieder respectvol mens zelf ook wel kan begrijpen dat het voor ons ook pijn doet dat mijn broer zo met dieren omgaat.

Omdat mijn broer een geestelijke beperking heeft kan ik niet alles met naam en toenaam hier neer zetten. Wanneer hij hier namelijk per toeval dan terecht komt zou hij boos kunnen gaan doen etc.

Haar echte naam ga ik hier dan ook niet gebruiken.
    Woefie kan met kindjes, poezen, andere honden. Haar opvoeding is niet ideaal geweest en ze is ook niet goed zindelijk. Ze wil het wel leren maar heeft echt veel liefde, aandacht en tijd nodig!

Mijn moeder vangt haar nou tijdelijk op maar door haar werktijden (snachts) en doordat mijn moeder maar alleen is met haar eigen 2 honden en 4 katten gaat het opbreken en kan ze het hondje niet de aandacht geven die ze verdient. Er is al wel te merken dat de verandering van thuissituatie de hond goed heeft gedaan en het is een echte knuffel. Ze wil overal bij zijn en is nieuwsgierig tot en met.

Als je echt tijd, aandacht, en liefde hebt voor dit beestje laat het dan alsjeblieft weten. Wij kunnen i.v.m. de kleine meid op komst dit beestje niet in huis nemen (hebben zelf al hond, katten, duif en konijnen ook) hoe graag we ook zouden willen.

Geïnteresseerden mogen PB-en +evt. vragen kunnen ook in het topic gesteld worden. We kunnen dan evt. e-mail uitwisselen zodat ik vrijuit over haar kan praten & foto's sturen.

Alleen reageren als je echt geinteresseerd bent en haar kan bieden wat ze nodig heeft alsjeblieft.

2. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    hopelijk vind woeffie snel een lief baasje....

even off topic !! aan de hoe heet dat leiding hier? de gene die dit lezen om goed te keuren hoe heet dat ik kom er niet op !!??

ZOU ER MISSCHIEN NIET EEN TOPIC of EEN KOPJE bij zwangerschapspagina kunnen gaan over de huisdieren.
    Bijvoorbeeld voor mensen die hulp nodig hebben met katten die in de box springe, mensen die niet meer voor de huisdieren kunnen zorgen,honden uitlaatservices in de buurt voor zwangere meiden onder ons die niet in staat zijn uit te laten, zulk soort dingen... misschien valt het dan beter of ook!

3. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    @ denice

moderator?

4. Happy

Happy Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.553
    0
    0
    Midden van het land
    Ik heb je een pm gestuurt

5. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ Happy; Je hebt PB terug!

6. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
  7. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ Lady Zorra;

Dankjewel voor je link. Ik ben al bekend met Sandra Spoor en haar herplaatsingen. Ze is echt heel goed daar ben ik van op de hoogte.

Helaas gaat het voor dit hondje niet op daar het hondje:
    - geen stamboom heeft
    - een kruising stafford is
    - niet lang kan blijven waar ze nu is
    & ik vorige keer 1,5 jaar bezig ben geweest om haar 'maatje' te herplaatsen.
    - Er niet iemand is die kosten voor herplaatsing kan betalen.
    ( i.v.m. situatie van mijn broer gaat hij niet betalen. En wij hebben helaas niet de middelen om telkens te betalen voor zijn fouten en misstappen.)

8. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    oh... ok.. ja zij is echt goed.
    Je kan je ook op staffordfora's aanmelden. bijv. www.staffordforum.nl
    Hier hebben ze ook een kopje herplaatsers.
    Ik ben er nog lid, dus als je je zelf niet wilt aanmelden, wil ik het best voor je plaatsen. Dan moet je maar even pb'en.

9. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ Ladyzorra;

Bedankt voor je aanbod. Ik wil het eerst hier even aankijken.

Groetjes

10. Elmo

Elmo Niet meer actief

Op verzoek gesloten, het beestje heeft een nieuw baasje.
    Elmo

Deel Deze Pagina