Lidl voor de hoofdboodschappen. De restjes bij de AH en Aldi. Voor goede aanbiedingen af en toe naar de Plus of Poeisz of Spar (op de fiets).
Alles bij de Hoogvliet. Heb het idee dat ik daar het goedkoopst uit ben. Wij kopen veel huismerk en wat daar nog onder zit. Sommig spul willen we wel altijd merk en ik weet van een aantal producten de prijs uit mn hoofd van Hoogvliet,als je dat vergelijkt met een AH schrik ik soms echt
Bijna alles bij de Albert Heijn. Alleen de cola halen we bij de Lidl omdat die van de niet merk cola het beste smaakt. Brood, vlees, kaas, groente/fruit, koop ik allemaal bij AH. Ik heb er gewoonweg niet de tijd voor om tig winkels af te gaan! Als ik wat vergeten ben ren ik de jumbo hier in de wijk wel eens in, maar ik vind dat eigenlijk gewoon een vreselijk dure winkel en veel dingen zijn niet lekker en weinig assortiment. Bij ah koop ik vrij veel huismerk/basic producten.
hier in het dorp hebben we een ah en daar ga ik meestal heen. 1 x per maand ga ik naar de lidl en haal daar dan de lang houdbare producten
ik doe de ene week vaak bij de jumbo, en andere week bij ah. soms tussendoor ga ik weleens naar de aldi of lidl. als ik iets vergeten ben ga ik naar een spar hier in ons dorp maar die is echt erg duur dus is echt voor nood haha heb jumbo gestemd omdat ik daar denk ik het vaakst kom.
Onze boodschappen komen meestal uit de AH vandaan omdat we allebei daar werken en personeelskorting krijgen. En we sparen de spaar-zegels. Maar we gaan ook wel eens "vreemd". Naar de Hoogvliet of Lidl. Dirk van de Broek en Jumbo vind ik vreselijke winkels...