Mijn man bakt ze al jaren zelf. En wij zijn dan wel even bezig aangezien veel mensen ons weten te vinden.
Wij bakken ze altijd zelf. Tegelijkertijd groot verjaardagsfeest voor de op een na oudste. Oliebollen, chocolademelk etc in de tuin. Buitenhaard aan, top 2000. Altijd een topfeestje! Maar ik heb al 1,5 week griep dus ik hoop zo dat het nu klaar is en dat het door kan gaan
Vaak zelf gebakken (met bier in het beslag) voor feestjes met vrienden maar dit jaar blijven we thuis, dus ik haal gewoon een zakje bij de kraam die hier in de omgeving goed aangeschreven staat.
Hier in Brabant zijn ze heel lekker bij de intratuin je staat alleen wel in een mega lange rij dus ik ga heel vroeg in de ochtend !
Het Cafe hier bakt oliebollen kun je bestellen. Of mijn broer als die gaat bakken, bakt meteen voor hele familie. Oliebollenkraam had iemand een dag vtv ooit bij ons gebracht maar vind ze dan minder lekker. Mijn vriendin haalt ze in supermarkt vind ze lekkerder want zijn minder vet. Nou ik vind de verse t lekkerst.
Ik bak ze zelf, want ik vind ze belachelijk duur om te kopen. Voor de prijs van 1 zakje bak ik er nu 50 of zo, inclusief de dure olie. Meeste mensen hier in de regio halen ze bij de plaatselijke bakker die een oliebollen-drive-in heeft op oudejaarsdag. Dan kun je comfortabel in je auto in de rij staan, haha.