Ik koop voor iedereen eigenlijk 1 paar goede schoenen/laarzen per seizoen en daarnaast een paar gympies/sandalen etc. Vind het wel heel belangrijk dat het leer is en de pasvorm goed is, waar het dan vandaan komt maakt mij niet zoveel uit. Voor mijzelf ben ik meestal niet goedkoper uit dan 100 euro. Voor dochtertje dit jaar ook niet, maar dat komt omdat ik die laarsjes van koel zo leuk vind, goedkoper waren ze er vast ook wel.
Mijn nette schoenen voor als ik ergens heen ga zijn meestal wel ergens rond de 100 euro. Ik heb een grote maat en brede voeten en dan zijn fijne comfortabele schoenen best wel lastig te vinden. Meestal komen ze dan ook bij een speciaalzaak vandaan soms Scapino als ze daar mooie ECCO's hebben. De schoenen voor mijn werk mogen echt niet meer kosten dan 20/25 euro. Het zijn niet de meest stevige en mooie schoenen maar omdat ik er maximaal 2 maanden mee doe ga ik er niet meer voor betalen. Door het auto rijden wat ik 15 uur per week doe zijn mijn zolen binnen no time doorgesleten. Die komen meestal van de Scapino of Schoenenreus.
Hier ook niet een ruim budget om veel geld aan schoenen uit te geven. Had ik dat maar, dan wist ik het wel.... Dus koop voor mezelf schoenen bij Van Haren, Schoenenreus of Zalando. Mijn vriend bij de Bristol of Scapino.
Ik ben misschien erg maar ik wil overal op besparen behalve op schoenen. Je voeten staan overal mee in verbinding rug nek hoofd. "Slechte" schoenen betekend hier Hoofdpijn rugklachten etc. Ik koop dus wel dure schoenen. Laarzen van JJ. Bijvoorbeeld duur zeker maat ik loop er nu al 5 jaar mee. Andere laarzen van wrangler. Waren er duur maar die heb ik nu 8 jaar en ze zijn nog perfect. Voor mijn kids is het ook dure schoenen niet zo zeer vanwege de prijs maar vooral vanwege het comfort
heel verschillend. van van haren en Scapino tot ecco en uggs winkels. zelf koop ik nog welleens goedkope schoenen voor dr bij en voor de kindjes voor erbij maar de echt goede schoenen en sandalen koop ik in de duurdere winkels. en dan bv ecco of shoesme
Ik heb 3 paar uggs. de oudste is 3 jaar oud, 2e paar 2 jaar oud en de 3e paar is 1 jaar oud. Verder doe ik met mijn nike en adidas schoenen ook ruim een jaar. Vooral omdat ik regelmatig afwissel blijven de schoenen mooi. Ik heb ook wel eens bij de schoenenreus gekocht, maar ii vond de kwaliteit echt slecht. Binnen paar maanden was of de zool versleten of zagen de schoenen er niet meer uit. Dat doe ik niet meer. Je kan voor mijn grvoel dan beter sparen voor goede schoenen waar je langer mee doet. Voor zoon koop ik ook altijd schoenen van 100 euro. Hij heeft 1 duur paar en 1 paar sportschoenen van 50 euro voor buiten spelen. Daar doet hij ook altijd mee tot de maat te klein is
Hier dragen vl en ik alleen Timberlands, die kopen we bij de winkel in Amsterdam. Om meerdere redenen; stevige schoenen, maar ook omdat de mensen die ze maken eerlijk betaald worden én ze worden deels gemaakt van gerecycled materiaal. Voor zl zullen we ook voor alleen goede schoenen gaan, we hebben ook weinig budget maar daar zou ik nooit op besparen. Voor onszelf kopen we ook maar max 2 paar per jaar, zomer en winter, maar proberen er dan ook 2 zomers en 2 winters mee te doen minimaal.
Van Haren ben ik nu aan het kijken. Ik verslijt m'n schoenen te snel... Dus vind die dure prijzen een beetje veel.. en zonde
Weet natuurlijk iet of het je smaak is maar bij Kiabi Sales dames schoenen, ballerina hebben ze ook hele leuke voor niet teveel geld
Mooie tijdloze laarzen haal ik bij Manfield. Best prijzig, maar goede kwaliteit en ik doe er zeker 3 jaar mee. (Soms een hakje vervangen bij de schoenmaker) Voor mode schoentjes voor 1 seizoen ga ik naar van haren, Bristol of Scapino. Voor de kleine man naar een kinderschoenen speciaalzaak. Maar probeer niet boven de 50 uit te komen, hij groeit zo snel.
Omdat je goedkope rotzooi haalt probeer eens een goed paar schoenen. Geef eens wat meer uit. Je voelt gelijk verschil. En dan is het ook niet snel kapot
Alhoewel ik het hier meer dan volledig mee eens ben heeft TS al een paar x aangegeven dat haar budget hier niet naar is. Niet iedereen kan veel geld neertellen voor schoenen he?!
Heel erg verschillend! De ene keer een paar van 30 euro bij de van haren en de andere keer een paar Gabor laarzen van 180 euro. Kinderschoenen koop ik wel altijd van goede merken. Een keer een paar laarzen van de van haren gekocht voor onze oudste dochter. Waren 50 euro, dus niet eens goedkoop voor van haren, maar goed was van leer. Wat een super slechte kwaliteit, de hak sleet er zo snel onderweg, en dat terwijl ze 3 paar laarzen had en ze dus niet elke dag droeg.
Als je paar x geld uitgeeft geeft,voor goedkopen schoenen omdat ze snel kapot gaan kun je ook 1x een duur paar schoenen kopen dat 2a 3 jaar meegaat.
Ik koop schoenen bij de amigo ziegns Schuurman en daar koop ik ook schoenen voor de kids, prijs maakt me niets uit. Ik loop eigelijk bijna nooit schoenen kapot,
Nou wij verschillen heel erg! Ik koop vaak dure duurzame schoenen als ik ze bij scapino of zo koop loop ik ze zo stuk! Mijn laatste aanschaf zijn Shabbies duur ja maar ik loop er wel heel lang op! Zelfde geld voor de kids ook merk shoes me of red rag dat soort merken. Tuurlijk duur in aanschaf maar je doet er wel langer mee dat is mijn ervaring.