Mijn man en ik kopen 1x per jaar een paar gympen bij Sneakers. Dan hebben ze de actie van 2e paar gratis. Hij wil altijd Vans en ik wil altijd All Stars Verder koop ik wel eens een leuk paar bij Schoenenreus of in de zomer die goedkope flatjes bij H&M. Ik hou altijd van schoenen met dunne en soepele zolen, waar ik bijna de grond doorheen voel zeg maar. Als het sociaal acceptabel was liep ik op blote voeten rond
Toch bij de iets duurdere schoenzaken. Mijn bekken staan scheef daarom staan mijn voeten na binnen. Als ik goedkope laarzen koop loop ik binnen de kortste keren scheef (lees zoals sommige meiden op uggs lopen haha). Daarom koop ik me schoenen iets duurder omdat de kwaliteit dan gewoon wat beter is. Dat wil niet zeggen dat ik een paar goedkope laarzen sneakers in de kast heb liggen , alleen meestal heb ik na 3x dragen toch echt spijt en krijg ik pijn. Ik kan ook bijvoorbeeld niet op leuke platte slippers lopen , ik ben verslaafd aan mijn birckestocks (schijf je dat zo ?) wel met een teentje die vind ik iets vrouwelijker haha. Voor dochter heb ik van alles , van goedkoop tot heel duur. Vriendlief eigenlijk alleen iets duurdere schoenen maar hij is ook super zuinig en vind anders niks leuk
toch wel bij Scapino, als ze de actie hebben dat je je oude schoenen in kan leveren, voor mijn zoon vaak bij aktiesport als ze kortingsacties hebben en voor mijn man ook, die loopt vaak in le coq sportif,
Ik heb gisteren deze besteld. gescoord voor 45 euro Braqeez hoge sneakers voor meisjes met vetersluiting - Kleur: Metalic Ik weet het is een kinderschoenen webshop Ik heb een gemiddelde voet en ze zitten super en helemaal van leer! Klaar voor het voorjaar! Ik Heb bijna alleen maat leren schoenen in de kast en ben nooit duurder dan 80 euro uit geweest en allemaal sale. Ik koop schoenen overal en nergens..van schuurman tot van haren
Meestal bij Manfield. Schoenen moeten van een goede kwaliteit leer zijn. Als ik nep- of slecht leer koop, loop ik mn hele voeten kapot. Aan de andere kant, doe ik er toch wel zeker 3 jaar mee. Dus ja... Of je nu 1x 150 uitgeeft, of 3x 50,00. Als ik er heel veel schik mee heb, laat ik ze indien nodig verzolen. Nadeel is wel dat ik altijd tijdloze schoenen heb, en geen hippe schoenen welke in de mode zijn. Dit jaar trouwens bij house of shoes geslaagd voor een paar tamaris laarzen. Helemaal niet zo duur als mijn andere laarzen, en ze lopen echt heeeeerlijk!
Ik koop in veel verschillende winkels maar wel altijd alleen goede kwaliteit schoenen en alleen leer... Ik vind Sacha een leuke winkel, Manfield, vd Assem, en ook bij de Bijenkorf slaag ik regelmatig
Bristol of Van Haren. Ik koop elk half jaar een nieuw paar schoenen van 20 - 30 euro. Schoenen boeien me he-le-maal niet. (Al komt dat puur en alleen door mijn prothese. Als ik die niet had gehad zou ik denk ik tig pumps hebben gehad .. Maar helaas)
Alleen bij Omoda. Voor alle 4. Maar voor kids heb ik schoenen voor erbij van de van Haren. En eerlijk, die slijten nog minder snel dan dure leren schoenen van Omoda, van de kids dan he...maar ik wil dat ze goede schoenen hebben. Man en ik hebben maar 1 paar schoenen per seizoen.
Wisselt heel erg. Meestal bij Durlinger of Dolcis. Ik slaag ook wel eens bij V&D, Bristol, van haren, deichmann, Schoenenreus. Een enkele koop ik een paar voor erbij van de Primark. Meestal is dat een slipper of sandaal want de rest vind ik niet denderend.
Van Haren voor de goedkopere schoenen en verder Zalando en winkels in steden waar ik shop (Rieker, Ara, Actie Sport)
Ik koop vaak schoenen bij Durlinger of in Duitsland kan ik ook goed slagen. Bij Van Haren koop ik vaak schoenen die op dat moment in de mode zijn. Daar doe ik dan ook maar één seizoen mee.
Grappig want die "eisen" zijn juist hier een reden om ze terug in het schap te zetten. Als ik schoenen uitzoek dan mogen ze niet te veel buigen (dus de tenen mogen de hak niet raken), kijk ik goed naar de binnenkant of daar goede binnenzolen in zitten (dus niet van die platte kartonnen dingen) en geen gladde zool (ben een superster in vallen)
Ik zie dat je uit omg Rdam komt. Op de markt in Krimpen ad IJssel, alblasserdam en hendrik ido ambacht staat een schoenenkraam met dure merkschoenen voor een betaalbare prijs. Zo heb ik daar laarzen voor mezelf gekocht voor 40 die in de winkel 179 zijn en voor mn dochter laarsjes voor 20 die in de winkel 100 zijn. Zijn veel monstercollecties, maar reuze veel keus.