Ik ga standaart naar de: Scapino Bristol Van haren Hangt er meestal vanaf of ze iets hebben wat ik leuk vind. En gaan meestal bij mij nog lang mee ook. 1x in de paar jaar koop ik dan wel eens een paar Nike air Classics BW bij de Footlocker als ze echt kapot zijn, want vind 120 daarvoor ook redelijk veel.
Eigenlijk ga ik altijd naar vanharen, toevallig van de week een paar laarsjes besteld bij Zalando, ook erg tevreden over, alleen is deze over het algemeen wel duurder dan vanharen
Met schoenen van Scapino of van haren hoeft helemaal niks mis te zijn. Als de schoenen maar mooi aansluiten en voldoende steun geven voor jou. Hier kopen we meestal bij de duurdere zaken. Vriend vaak Bijenkorf en ik bij meerdere winkels (manfield, Dolcis, zalando) voor de kids varieert het echt van hm, schuurman en online. Wat ik nou echt een baggerwinkel vind is schoenreus.. Wat een troep hebben ze daar met uitzondering van een paar modellen. Gymschoenen en pantoffels zijn daar wel goed te halen.
heel af en toe loop ik zomers nog wel eens tegen leuke ballarina's aan bij de bristol, maar nee, ik vind de schoenen over het algemeen niet zo goed daar vandaan. ik koop ze bij de betere schoenwinkels, bv ziengs, nelson. ook mijn man en kinderen krijgen schoenen bij de betere schoenwinkels vandaan, goede schoenen zijn erg belangrijk!
Klopt die goedkopere winkels kunnem net zo goed voor je voeten zijn als de duurdere alleen het materiaal is ook goedkoper...maakt dus voor je voeten vaak niet uit, maar ze gaan veel sneller kapot, rits stuk..gat in de zool e.d.
Oei, dan geef ik echt teveel uit aan schoenen! Maar, ik heb een aantal paar nu al een jaar of 10, en draagt e nog steeds. Dus dat maakt het weer een beetje goed, hoop ik. Ik koop meestal duurdere merken (Chie Mihara, Betsy Palmer, Fred de la bretoniere) omdat ik ze veel lekkerder vindt lopen en omdat ik het idee heb dat ze wat minder modegevoelig zijn. Dan kan je er langer mee. Maar ik kan heel goed begrijpen dat mensen hun geld beter te besteden hebben, hoor!
Altijd bij van haren. Laarzen loop ik een hele winter op (20/25euro) en het jaar erop koop ik nieuwe. Zelfde geld voor ballarina's. Pumps doe ik jaren mee. Heb altijd maat 36 gehad en nu na de zwangerschap 37/38 ligt aan de schoen. Heb nog een vuilniszak vol met pumps maat 36 hoe erg is dat dan
Ik koop ze vaak in de uitverkoop, alvast voor volgend jaar. Dit jaar even geen budget ervoor. Maar meestal de helft van de helft aktie. Slippers haal ik bij de Hema. Pantoffels bij van haren. Voor de oudste gaat dat niet, haar voeten groeien nog. En heet ook lastige voeten, houdt niet van passen. Dus klein drama. Meer dan 50 heb ik er niet voor over.
Ik draag sinds een paar jaar steunzolen en moet dus schoenen kopen bij een speciaalzaak. Ik probeer altijd tijdens de solden te gaan, maar dan is het nog vaak tegen de 200 euro per paar. Vroeger kocht ik regelmatig nieuwe schoenen altijd rond de 50 euro ofzo. Baal er echt van, want vind het teveel geld voor schoenen en de stijl is dan ook nog niet echt wat ik super leuk vind...
Ik koop vaak schoenen op de markt of struim de aanbiedingen af bij van haren . Nog nooit meer dan 35 euro betaald ( vaak maar 10 euro) en koop Max 4 paar per jaar. Zo heb ik vorige maand gekocht Regenlaarzen gevoerd om de hond uit te laten van 25 voor 12,50 Paar laarzen van 50 voor 35 euro Paar sneakers van 30 voor 10 Dus kan nu heel de winter wel door. Anders markt 20 euri0. Stevige leren schoenen van vorig seizoen. Prijskaartje er nog in/aan variërend van 50 tot 150 euro
hier haal ik meestal wel dure schoenen dit omdat mijn steunzolen erin moeten kunnen en de schoen moet stevig genoeg zijn om mijn enkels te ondersteunen. en natuurlijk ook nog een beetje mooi. iemand nog tips voor mooie schoenen die genoeg steun geven en waar steunzolen in kunnen?