Waar had/ heb je het meeste behoefte aan tijdens de zwangerschap?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door PBV, 18 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.103
    17.095
    113
    Bij m’n vorige zwangerschap schepsnoep. En hoe stom ook: het moest écht geschept zijn uit van die bakken bij Jamin, Kruidvat, etc. Gewoon zakken van bijv Redband hoefde ik dan weer niet:roflmao:

Deze zwangerschap kan ik liters en liters groene ijsthee van Lipton drinken. Drink er echt bizar veel van:$

Annienasje, PBV en Tranquila vinden dit leuk.
  2. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Hier eet ik vooral het liefst ongezond. Frietjes, kroketten, chocolade, taart , dropjes en wat ik ook heel lekker vind is pindakaas met stukjes noot.

Qua drinken wil ik het liefst de hele dag fanta. Dit drink ik normaal nooit maar vind ik nu zoooo lekker. Maar dat drink ik hooguit 2 x per week want anders heb ik mezelf niet in de hand. :rolleyes:

Buiten het eten om zit ik het liefst de hele dag thuis onder mijn dekentje op de bank. :$ Heb weinig behoefte aan sociale dingen momenteel.

PBV vindt dit leuk.
  3. Hopsatee

Hopsatee Niet meer actief

Beide zwangerschappen: heel lang onder de douche zitten. Had t altijd koud.

En havermout! Ik had nog nooit havermout gegeten. Toen was ik zwanger vd eerste en dacht: ik MOET havermout als ontbijt. Bij de tweede weer :roflmao:

PBV vindt dit leuk.
  4. Smurfje1

Smurfje1 Actief lid

2 mrt 2017
    172
    47
    28
    Ik heb de hele tijd zin kiwi's :D

Ook wou ik mijn man liefst zo dicht en zo vaak mogelijk bij mij, de laatste weken voelde ik me precies een puppy die hem overal naartoe volgde :p

PBV vindt dit leuk.
  5. PBV

PBV Fanatiek lid

6 feb 2018
    1.765
    1.321
    113
    Vrouw
    In het westen
    Nog geen augurk gelezen haha! :roflmao:

6. Emsy

Emsy Fanatiek lid

29 jan 2015
    1.872
    1.681
    113
    Vrouw
    Slaap :D maar daar denkt m'n zoontje vaak anders over :p

PBV vindt dit leuk.
  7. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.627
    8.365
    113
    Vrouw
    Het meest rare wat ik op had was een bakje gebakken ui.

PBV vindt dit leuk.
  8. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.277
    25.751
    113
    Eerste zwangerschap: frikandellen speciaal en citroensap
    Tweede zwangerschap: dubbele whoppers met kaas
    Derde zwangerschap: donuts en ginger ale
    En bij alle drie: slaap, heel veel slaap :D

PBV vindt dit leuk.
  9. mutskuh

mutskuh Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.401
    1.177
    113
    1e zwangerschap frikandellen speciaal.. mijn man kon ze midden in de nacht gaan bakken..

Deze zwangerschap vietnamese loempia's met zoete saus! :D wel van de loempia kar

PBV vindt dit leuk.
  10. HvO

HvO Niet meer actief

Frietjes met mayo. :cry:

En lekker veel douchen, vooral in de avond.

PBV vindt dit leuk.
  11. joepy

joepy Fanatiek lid

12 okt 2017
    1.443
    952
    113
    Vrouw
    Loempia en waterijs.

PBV vindt dit leuk.
  12. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.886
    5.181
    113
    Home
    Ik heb vooral zin in wat niet mag
    Pistoletje filet american
    En snoep normaal hou ik er niet van maar tijdens de zwangerschappen gek op zoetigheid

PBV vindt dit leuk.
  13. 3boymom

3boymom Actief lid

3 sep 2017
    401
    285
    63
    Vrouw
    Bij mij gaat er elke dag minimaal 2 bakjes cherry tomaatjes naar binnen en een halve kilo geschrapte wortels verder graag kaas komkommer en rauwe paprika. En qua drinken groene ice thee ah merk. Veder slaap ik minimaal 10 uur per nacht. Dus slaap al erg vroeg rond 8 uur haha

PBV vindt dit leuk.
  14. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Sultana met appel, zo raar. Vind die dingen echt niet te vreten normaal gesproken.:roflmao:

PBV vindt dit leuk.
  15. Niveah

Niveah Fanatiek lid

4 dec 2014
    3.528
    1.391
    113
    Vrouw
    Hier ook veel trek in loempia's van de loempia kar met veel zoete saus! Verder veel trek in zoet. Al geef ik daar niet vaak aan toe, ik probeer dan gezonde zoete dingen te eten.

mutskuh en PBV vinden dit leuk.
  16. ConflictDiamond

ConflictDiamond Bekend lid

31 aug 2016
    516
    671
    93
    Stroopwafels!

PBV vindt dit leuk.
  17. Rosje83

Rosje83 Fanatiek lid

17 jul 2017
    1.908
    1.757
    113
    Vrouw
    Ooooh zo herkenbaar sommige dingen! Bijv. de Lipton Icetea green (lekker met ijsklontjes :p) en het anti-sociale (laat mij maar lekker op de bank zitten met m'n vriend en een dekentje :rolleyes:).

@shart86 ik duw er nu een sultana appel in as we speak, normaal eet ik dat ook nooit hahaha :D

Verder echt vanillevla, liefst een heel pak per avond maar dat vind ik echt te ver gaan en dan gaan de kilo's echt te hard o_O Maar wel iedere avond een schaaltje en als ik het echt niet hou 2 :roflmao:

Sado en PBV vinden dit leuk.
  18. Regenboog01

Regenboog01 Bekend lid

23 jan 2017
    792
    478
    63
    Al die dingen die ik lees.. zwangeren zijn echt rare wezens he haha.. ik herken me er zo in!
    Ik heb alleen maar trek in slechte dingen. Ik ben zo misselijk als wat (gaat gelukkig sinds een week beter), maar zit aan de medicatie omdat ik bijna niets binnen hield.

En toch heb ik steeds trek in vette troep zoals patat, pizza, chips en in zoete troep zoals koekjes en snoepjes. Echt zo slecht!!

Ik wil mezelf tegenhouden en tot nu toe lukt het aardig slecht!!! Ik hoop toch echt dat ik dit beter ga doen, anders ben ik straks een olifant. Help!

Geven jullie er wel aan toe? En hoeveel kilo komen jullie dan aan? Kan toch niet anders dan veel aankomen? :( En vinden jullie dat dan oké?

19. Rosje83

Rosje83 Fanatiek lid

17 jul 2017
    1.908
    1.757
    113
    Vrouw
    @Regenboog01 Ik probeer er wel zo'n 3-4 keer per week bij te sporten (zwemmen & krachttraining) en de minst kwade keuzes te maken (bij chocola 70% puur ipv melk, zelfgemaakte popcorn ipv chips etc.). Dat houdt de kilo's nog wel een beetje in bedwang.

Nu 10 kg aangekomen in bijna 24 weken, maar in de eerste weken ging het hard door heeeeeeeeel veel chocolade dus verwacht wel onder de +20kg te blijven. Maar heb wel geaccepteerd dat ik niet meteen weer op m'n oude gewicht zit na m'n bevalling, want ik ga niet alleen maar babygewicht krijgen :D

20. HarleyQuinn

HarleyQuinn Bekend lid

24 aug 2017
    979
    605
    93
    Vrouw
    1e zwangerschap: callipo ijsjes! liefst van al de groene met limoen
    2e zwangerschap: ijsblokjes, zonder drinken... bekers vol en maar sabberen op de blokjes :p
    3e zwangerschap: eigenlijk nog niets.... veel honger maar toch niets binnenkrijgen door de misselijkheid.. :(

Deel Deze Pagina