Bij m’n vorige zwangerschap schepsnoep. En hoe stom ook: het moest écht geschept zijn uit van die bakken bij Jamin, Kruidvat, etc. Gewoon zakken van bijv Redband hoefde ik dan weer niet Deze zwangerschap kan ik liters en liters groene ijsthee van Lipton drinken. Drink er echt bizar veel van
Hier eet ik vooral het liefst ongezond. Frietjes, kroketten, chocolade, taart , dropjes en wat ik ook heel lekker vind is pindakaas met stukjes noot. Qua drinken wil ik het liefst de hele dag fanta. Dit drink ik normaal nooit maar vind ik nu zoooo lekker. Maar dat drink ik hooguit 2 x per week want anders heb ik mezelf niet in de hand. Buiten het eten om zit ik het liefst de hele dag thuis onder mijn dekentje op de bank. Heb weinig behoefte aan sociale dingen momenteel.
Beide zwangerschappen: heel lang onder de douche zitten. Had t altijd koud. En havermout! Ik had nog nooit havermout gegeten. Toen was ik zwanger vd eerste en dacht: ik MOET havermout als ontbijt. Bij de tweede weer
Ik heb de hele tijd zin kiwi's Ook wou ik mijn man liefst zo dicht en zo vaak mogelijk bij mij, de laatste weken voelde ik me precies een puppy die hem overal naartoe volgde
Eerste zwangerschap: frikandellen speciaal en citroensap Tweede zwangerschap: dubbele whoppers met kaas Derde zwangerschap: donuts en ginger ale En bij alle drie: slaap, heel veel slaap
1e zwangerschap frikandellen speciaal.. mijn man kon ze midden in de nacht gaan bakken.. Deze zwangerschap vietnamese loempia's met zoete saus! wel van de loempia kar
Ik heb vooral zin in wat niet mag Pistoletje filet american En snoep normaal hou ik er niet van maar tijdens de zwangerschappen gek op zoetigheid
Bij mij gaat er elke dag minimaal 2 bakjes cherry tomaatjes naar binnen en een halve kilo geschrapte wortels verder graag kaas komkommer en rauwe paprika. En qua drinken groene ice thee ah merk. Veder slaap ik minimaal 10 uur per nacht. Dus slaap al erg vroeg rond 8 uur haha
Hier ook veel trek in loempia's van de loempia kar met veel zoete saus! Verder veel trek in zoet. Al geef ik daar niet vaak aan toe, ik probeer dan gezonde zoete dingen te eten.
Ooooh zo herkenbaar sommige dingen! Bijv. de Lipton Icetea green (lekker met ijsklontjes ) en het anti-sociale (laat mij maar lekker op de bank zitten met m'n vriend en een dekentje ). @shart86 ik duw er nu een sultana appel in as we speak, normaal eet ik dat ook nooit hahaha Verder echt vanillevla, liefst een heel pak per avond maar dat vind ik echt te ver gaan en dan gaan de kilo's echt te hard Maar wel iedere avond een schaaltje en als ik het echt niet hou 2
Al die dingen die ik lees.. zwangeren zijn echt rare wezens he haha.. ik herken me er zo in! Ik heb alleen maar trek in slechte dingen. Ik ben zo misselijk als wat (gaat gelukkig sinds een week beter), maar zit aan de medicatie omdat ik bijna niets binnen hield. En toch heb ik steeds trek in vette troep zoals patat, pizza, chips en in zoete troep zoals koekjes en snoepjes. Echt zo slecht!! Ik wil mezelf tegenhouden en tot nu toe lukt het aardig slecht!!! Ik hoop toch echt dat ik dit beter ga doen, anders ben ik straks een olifant. Help! Geven jullie er wel aan toe? En hoeveel kilo komen jullie dan aan? Kan toch niet anders dan veel aankomen? En vinden jullie dat dan oké?
@Regenboog01 Ik probeer er wel zo'n 3-4 keer per week bij te sporten (zwemmen & krachttraining) en de minst kwade keuzes te maken (bij chocola 70% puur ipv melk, zelfgemaakte popcorn ipv chips etc.). Dat houdt de kilo's nog wel een beetje in bedwang. Nu 10 kg aangekomen in bijna 24 weken, maar in de eerste weken ging het hard door heeeeeeeeel veel chocolade dus verwacht wel onder de +20kg te blijven. Maar heb wel geaccepteerd dat ik niet meteen weer op m'n oude gewicht zit na m'n bevalling, want ik ga niet alleen maar babygewicht krijgen
1e zwangerschap: callipo ijsjes! liefst van al de groene met limoen 2e zwangerschap: ijsblokjes, zonder drinken... bekers vol en maar sabberen op de blokjes 3e zwangerschap: eigenlijk nog niets.... veel honger maar toch niets binnenkrijgen door de misselijkheid..