Eerlijk gezegd geef ik me er volledig aan over. of het slim is.. denk het niet. Ik ben nu zo'n 4,5 kilo aangekomen in 22 weken dus dat is volgens mij prima. Moet ook zeggen dat ik niet veel eet maar gewoon vaker en een stuk ongezonder het liefst.
Dat scheelt zeker wel denk ik. Ik ben zo moe, ik heb geen fut om maar iets te doen. Mijn hulptroepen zijn ingeschakeld, ik slaap tussen de middag zo’n 1.5 uur en ga op tijd naar bed. Ik wil graag bewegen / sporten, maar het enige wat ik doe is dagelijks een rondje wandelen.. verder kom ik gewoon niet en daar baal ik wel heel erg van. Ik zwom 1 keer per week zo’n 2000 meter banen trekken. Ik zie dat nu echt niet gebeuren.. het idee alleen al dat ik erheen moet zakt de moed me al in de schoenen terwijl ik er zo gek op ben. Ik hoop dat het snel beter wordt, maar dat zal vast ook wel schelen in de kilo’s! Nu moet ik mezelf echt proberen in te houden anders komt het niet goed
Mijn eerste zwangerschap at ik heel graag brownies en vanille baksels vond ik goor ruiken/werd ik misselijk van. (Ik bak graag en ook voor andermans verjaardagen dus die geur hing nog wel eens in huis helaas) Deze zwangerschap was het Prince Mini Star koekjes en Milka Choco Swing repen. Werd deze keer misselijk van appels, maar niet van appelmoes (zonder suiker), best raar. Oh en beide zwangerschappen was ik gek op aardbeien.. maar dat ben ik altijd wel dus dat is niet zo raar.
Slaap. Dan was ik tenminste even verlost van al die afschuwelijke kwaaltjes (in bijzonder de extreme misselijkheid)... (helaas was slapeloosheid ook een kwaal )
@Regenboog01 Ja dat had ik in het begin ook hoor, die vermoeidheid. Ik had het voordeel van 3 dagen werken, dus 4 dagen weekend en de eerste weken deed ik maar 1x per week 1000m. En dan na het zwemmen lekker een tukkie doen Was erg wennen, want normaal idd rond de 2000m, maar daar heb ik een rem op gezet. Maar hopelijk trekt de vermoeidheid een beetje weg en kun je jezelf er dan toe zetten! En wandelen is ook al top he! @indy90 Nou 4,5 kg is hartstikke mooi! Als ik me aan alles zou overgeven dat ik wil eten dan denk ik dat er al 15 kg bij was geweest, en dan had ik nog in m'n handjes mogen knijpen
Ik moet er wel bij zeggen dat ik door alle behandelingen al 10 kilo ben aangekomen. Dus heb ook wel wat extra's. En kan natuurlijk nog hard gaan ineens. Maar tot nu toe ben ik wel tevreden inderdaad!
Water zelfs midden in de nacht. En wat helemaal raar is, is dat ik sinds ik zwanger ben mijn vriend vast moet hebben als ik wil slapen Qua eten helemaal geen cravings, meer dingen waar ik van walg sinds ik zwanger ben: vlees, ei en bananen .
Wooow bizar hé die hormonen! Dacht altijd met n korreltje zout genomen moest worden maar t is echt zo!! Eerste deel van mn zwangerschap snakte ik alleen maar naar fruit. Maakt niet uit welke! Een vriendin van mij is toen vanuit België nog een keer 2 grote manden fruit komen brengen omdat ik erover bezig bleef . Helaas is die craving vervangen door iets minder gezonds: macaroni met kaas. Echt ik kan t 3x per dag eten maar hou t nu op 2x per week. Zoooooo lekker die gesmolten kaas over de macaroni. Verder liefst iedere dag in bad en ik "hang" net als enkele anderen hier in dit topic enorm aan mn partner. Ik tel bijna de minuten af tot ze thuis komt Frustrerend wel om behoefte te hebben aan bepaald eten wat in dit stadium van de zwangerschap echt verkeerd valt bij mij momenteel: koffie, zuivel, jus d'orange. Zoooooo lekker maar als ik dat doe dan ben ik de rest van de dag misselijk
- Uitgeperse sinaasappelsap, zo heerlijk! En dan ook echt uitgeperste, vers, niet uit pak. - Waterijs raket - bamischijf met mayo - zure snoepjes, vooral de eerste 3 maanden, terwijl ik daar normaal geen fan van ben - En vers fruit! Heerlijk! Meloen, appel
Satékroketten. (Was maar een maandje ofzo) Daarna raketjes. En vanaf een maand of 5 koffie met heel veel warme melk.
Eerste zwangerschap niks Nu paar dingen al gehad.. perziken op siroop, kroketten en appelsap. En slapen, slapen, slapen
Eerste zwangerschap at ik soms wel de pond aardbeien per dag weg en Bossche bollen van bakkerij Bohemen , die zat om de hoek. Nu drink ik liters melk weg en heb ik veel behoefte aan hartig, terwijl ik normaal echt meer van zoet houd. Chocola ben ik normaal verzot om maar vind ik nu niet lekker.. En heb de nchtelijke behoefte naar Hollandse kost ( zuurkool, hutspot) terwijl ik dat normaal echt niet lekker vind
Eerste zwangerschap at ik veel manderijnen, en dronk ik veel slushpuppys Bij deze zwangerschap betrap ik me er nog niet echt op waar ik veel van eet. Drink wel nu veel van active two 02 water
Honey loops Broodjes groente smeer (rode biet/mierikswortel) met feta Sinaasappels Groentechips Zoete aardappels