Niet willen eten?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door cam, 9 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cam

cam Bekend lid

17 dec 2006
    572
    0
    0
    Ik geef het nu een beetje op en ga denk ik maandag naar de dokter.

Mijn dochter van 6 maand en 1 week eet sinds deze week niets meer! Geen fruithap, geen groente...niets. We blijven proberen en uiteindelijk bieden we een flesje met opvolgmelk aan. Die drink ze ook niet echt goed leeg. Dagelijks drinkt ze nu zo'n 500 cc. Van de week was er een dieptepunt van 350 cc over de gehele dag.

Nu denk ik dat het misschien komt omdat ze zo verkouden is geweest en dat ze misschien last van haar keeltje had, maar ze lijkt nu aan de betere hand, maar nog wil ze niet eten. Wat moet ik nu toch?

2. bloem31

bloem31 Actief lid

10 jul 2007
    388
    0
    0
    Hoi....het kan een sprongetje zijn hoor.
    Hier is het met 8 1/2 maand hetzelfde, maar ik maak me er niet te druk over. Zodra het sprongetje voorbij is eet ze weer heerlijk!
    Kijk anders eens even in oei ik groei....
    Succes ermee!

3. pauly

pauly Bekend lid

9 nov 2007
    825
    0
    0
    Rotterdam
    Hoi,

heeft zij voldoende plasluiers en is zij verder vrolijk? Ze moeten in ieder 500cc minimaal binnen krijgen aan vocht.

mijn mannetje wilde ook een paar dagen niet drinken...wel fruit en groente maar de fles echt niet. Dit is gelukkig na een paar dagen omgeslagen.

Ik denk dat het gewoon een fase is maar als het nog lang gaat duren toch effe naar de HA

Succes

4. cam

cam Bekend lid

17 dec 2006
    572
    0
    0
    Hoi hoi

Ja, ze heeft wel plasluiers, niet van die hele zware als anders, maar ze zijn er nog wel. En vrolijk is ze ook wel, na een paar dagen wat stiller te zijn geweest. Dat stelt me ook nog wel gerust en weerhoud me om naar de huisarts te gaan. Die kan er immers ook niet direct er voor zorgen dat ze gaat eten! En koorts heeft ze niet, dat heb ik wel in de gaten gehouden.

Een sprongetje...ja, ook al aangedacht maar ze heeft er eigenlijk nooit zo'n last van, althans niet merkbaar bij ons. Ik wacht het weekend nog gewoon eventjes af en maandag als het nog niet verbeterd eveentjes naar de HA. Dan heeft het wel lang genoeg geduurd vind ik ;)

Had ze eerst van die lekkere dikke poep, is alles nu weer vloeibaar door dat ze geen fruit en groente meer eet...en lekt weer heerlijk langs die luiers... :evil:

5. Michelle20

Michelle20 Actief lid

3 jan 2007
    455
    0
    0
    Fulltime moeder
    Hilversum
    Ik denk ook wel dat het fase's zijn hoor.

Mijn zoon word in maart 3 en die heeft nog steeds van die periodes.
    Dan eet ie een periode als een varken, en dan eet ie een periode zo goed als niks.
    Soms wel eens een broodje over een hele dag en savonds alelen een stukje vlees.( zelfs geen tussendoortjes)
    En dan opeens is het over en eet ie weer als een gek.

Deel Deze Pagina