waar had je baby nou echt wat aan?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Dora, 6 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.508
    36.469
    113
    Hihi, hier ook zo'n mand van mijn moeder. Omdat ik in het ziekenhuis lag nam ze gewoon elke dag een cadeautje uit de mand mee, erg leuk. Wat ik vooral bijzonder vond, was mijn bedelarmbandje, dat vond ik echt heel mooi.

2. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ja schuldig! :D ben echt blij dat jullie het leuk vinden!

Wij hebben ook erg veel leuke/fijne kleertjes en rompers gekregen, een prachtige wipstoel, heel mooi houten kapstokje met teigetje en Louise's naam erin "gebrand". Heel leuk muziekschaapje waarmee ik altijd een dansje doe voor Louise voordat ze in bad gaat...pfff wij hebben echt veel gekregen en maar weinig dingen waarvan ik denk, daar heb ik niks aan. Gelukkig vroegen de meeste mensen ook wat we wilden hebben.

3. pie

pie Lid

7 feb 2007
    28
    0
    0
    geen
    groningen
    Wij hebben heel veel boekjes gekregen, we hebben er nu nog niet heel veel aan maar straks gegarandeerd veel lees plezier.
    Het allerleukst vond ik toch wel Jip en Janneke, zelf had ik er wel een van vroeger maar die was bijna helemaal stuk gelezen dus nu een verse om weer op te lezen.

4. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    Ik heb bijna allemaal nuttige cadeau's gekregen.

Op dit moment is bij Daniëlla favoriet:
    -slaapbeer
    - mobiel
    - grote roze knuffelmuis (hier wist ik in het begin niet zo zeker of het iets was maar ze is er stapeldol op en krijgt iedere dag tenminste 1 lachje :D)
    -Wandelwagen

Voor als ze iets groter is:
    - Kleertjes in de maat 62 en 68 gekregen, gelukkig ook onze smaak.
    - Boekjes
    - Babygym

5. babsie

babsie Fanatiek lid

10 sep 2006
    1.432
    0
    0
    Wij vonden alles nuttig. Zelf heb ik een verwendagje van mijn vriend gekregen, daar ga ik binnenkort maar eens gebruik van maken :) :)

6. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Wij kregen ook eigelijk alleen maar maat 68 hij had op een gegevenmoment zoveel in die maat dat ik echt aan mensen heb gevraagd of ze het in een maat groter of kleiner wilde ruilen . Normaal hou ik daar niet van maar me kast puilde uit van die maat.

7. Dora

Dora Bekend lid

25 apr 2006
    762
    0
    0
    En wat vonden jullie nu het origineelst?

Ik moet nu wat kopen voor mijn schoonzus en ze hebben...........alles............al!

dat houten treintje van naam vind ik wel leuk, ga maar eens speuren bij prenatal.
    x

8. Noukie 81

Noukie 81 Actief lid

26 aug 2007
    264
    0
    0
    noord brabant
    wij hebben heeeeel veeel kleertjes gekregen maat 80 minimaal ze dachten zeker dat wij een rreus kregen

9. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Ik ook een mand van mijn vriendin gekregen, eentje voor de hele maand juli (was namelijk 2 augustus uitgerekend). Er zaten 31 cadeautjes in voor Jamie; rompertjes, tutdoekje, speelgoed, boekjes.

Ons nuttigste kado was de babykamer, die hebben we gekregen van opa en oma! ;)

10. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    ik heb heel veel gekregen

Mijn oma
    veel kleding
    gebreide kleding
    kinderwagen
    schoentjes
    speelgoed

MIjn schoonouders

de helft van de babykamer betaald
    kleding
    goud (hoort bij de turkse cultuur)
    slaapzak 70cm
    gebriede kleding
    dekentje
    gouden armbandje

schoonzus
    goude ketting met een goude T met diamanten
    kleding
    speelgoed
    knuffel

zwager
    speelkleed
    kleding
    gouden armbandje

van andere mensen en vrienden
    goud
    kleiding
    knuffels

11. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    We hebben hartstikke leuke cadeau 's gekregen, veel kleertjes, een spaarrekening met inhoud ;) voor Isa, veel speelgoed, boekjes enz enz

Van mijn man kreeg ik een paar laarzen cadeau, en nu denken jullie vast... schoenen woow wat romantisch NOT.
    Nou dat was het eigenlijk wel, vanaf april had ik al enorme dikke voeten en benen, ik kon niets anders aan mijn voeten hebben als lompe sloffen van de scapino dus we waren in het dorp en ik zag die laarzen maar baalde enorm ik kon ze niet passen en ik wilde ze zo graag hebben, zonder passen durfde ik ze niet te kopen want ze waren nogal duur...... 220,- euro :schock:
    Mijn man is later die dag schijnbaar terug naar de winkel gegaan en heeft ze voor me gekocht, dit was ruim 1 maand voor de bevalling, dus hij heeft er al vroeg werk van gemaakt, toen we thuis uit het ziekenhuis kwamen kreeg ik ze cadeau.

12. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Oooh wat erg geef ik eigenlijk niet echt een goed antwoord, maar het beste ding waar ik echt niet meer zonder kan.... de kinderwagen! Van mijn moeder gekregen, de schat.

Van alle cadeaubonnen hebben we een draagzak gekocht van lodger die ook in de maxi-cosi kan echt een top ding zeker bij boodschappen doen.

13. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    oja

ik heb ook nog een kado bon gekregen van mijn mans collega´s

14. nikster

nikster Fanatiek lid

26 sep 2006
    1.434
    0
    0
    Studente, bijnbaan: caissiere
    Enschede
    uhm kadobon van prenatal van 150 eurie...gaat bij de volgende autostoel

een doomoo van me moeder

van mijn mannetje een hele mooie ring met der naam erin gegraveert

15. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    ik had tijdens mijn zwangeschap van mijn man nog een g. ketting gekregen met een hanger van 2 hartjes en een g. ring met een hartje

16. alkievalkie

alkievalkie Fanatiek lid

23 jul 2006
    1.705
    0
    36
    groepsleidster
    in zuid-holland
    de babygym, daar heeft ze echt heel veel plezier van! Verder ook kleertjes, een zwitsal mand (van mijn zusje gekregen, zat echt helemaal vol met zwitsal produkten).

Verder bergen knuffels waar ze niks mee doet en nog meer van dat soort kado's.

Deel Deze Pagina