waar halen jullie babykleren vandaan??

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Sila24, 30 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    tussen eindhoven en tilburg
    Dat zou ik zeker doen! de kleintjes hebben eigenlijk altijd lange mouwen aan ook in de zomer. Ik heb veel uit de wintercollectie gekocht voor augustus. Zie nu veel dezelfde shirtjes weer terug in de zomercollectie.

2. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

ik ga shoppen in de uitverkoop.
    70% is erg leuk.
    Tja paar keer iets goedkoops gewassen, maar duurkoop geworden. Na een keer wassen weggegooid.
    vooral onze kinderen hebben een lange rug en vaak wordt goedkoop spul kort en breed.
    Daarbij zou ik ook op mp kijken, ik heb daar ook leuke spullen vandaan, vaak nieuw met kaartje voor een prikkie.

3. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    Ik heb zojuist een van de twee pakketjes binnengehad welke ik via MP besteld had.

10 euro voor betaald en zat oa een zgan setje van Feetje in, was maar 1x gedragen. De rest was ook prima op 1 shirtje na daar heb ik niks mee. De rest was nog allemaal in zeer goede staat. Zeker geen miskoop dus!

Nu hopen dat het ander minstens zo goed is.

4. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

14 jan 2010
    2.905
    254
    83
    Ik heb twee keer iets bij de zeeman gekocht, maar dat was geen succes, vind de shirtjes niet netjes geknipt (ene mouwtje stuk breder dan de ander. Dan betaal ik liever iets meer voor mooie kleding die ook nog een 2e ronde mee kan.
    Ik koop zelf vaak bij kledingwinkeltjes hier in de buurt (name-it, feetje, bfc). Daarnaast koop ik ook best veel bij de Hema en de prenatal. En soms bestel ik wat bij kleertjes.com of bij z8.

5. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    ik heb ook 2 setjes van de wibra, ik dacht dat gaat wel. Maar het zijn tegenover de andere pakjes net pyjamas.

6. chantal1985

chantal1985 Niet meer actief

Ik koop bij Hema, V&D, H&M, C&A, Prenatal, Zeeman, Wibra, en af en toe Kleertjes.com. Voor alles geldt wel dat ik op de prijzen let en vooral afga op aanbiedingen... Behalve dan bij Zeeman en Wibra, omdat het daar toch altijd wel goedkoop is. Maar ik geef bijv. niet meer dan 8 euro uit aan een truitje en een broekje niet meer dan 10 euro. Ik merk ook aan mezelf dat ik bij bijv. C&A, H&M, V&D, Prenatal een stuk kritischer ben met kleding, dan bijv. bij de Zeeman of Wibra. Bij Zeeman/Wibra denk ik al snel: "Ohhh, maar het is maar 2 euro..." En bij truitjes van bijv. 8 euro bij de andere winkels sta ik meestal toch even te twijfelen; "Vind ik het ECHT het geld waard?" Laatst had ik bij de Zeeman een heel tasje vol (leuke) kleding, voor nog geen 20 euro.

Ik heb in de kast 1 truitje van Noppies, en drie van Cakewalk. Gekocht in de sale bij Kleertjes.com. Die waren toen 6 euro p/s. Ik vond de truitjes wel echt heel leuk, dus toen besloten toch te bestellen. Maar hoef er niet m'n hele kast vol mee. Vooral de eerste tijd groeien die kleintjes zo hard...

7. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.542
    3.057
    113
    hier ook vd,prenatal,zeeman,hema,hans textiel,name-it en noppies
    maar zie het verschil wel hoor tussen bv zeeman en vd.. ook laatst 2 setjes van noppies via mp gekocht voor 7 euro per set. das tenminste nog is leuk.

8. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Ik heb zo juist 3 setje van mp binnen gekregen.. ze kwamen het aan huis brengen, omdat ze toch in de buurt moesten zijn.. ideaal hahaha
    Ik heb voor de 3 setjes 17,50 betaald. Een setje van noppies, bfc, en Friendz.. Zien er erg netjes uit.. en ben er heel blij mee:)

9. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant

dan ben ik benieuwd hoe jij wast! ;)

10. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

ik ook....
    want ik ben heel netjes op de was en andere stukken blijven altijd als nieuw.
    Bij mij wordt het goedkope spul of breed en kort of pluizig.
    andere spullen gebeurd het me eigelijk nooit en nu heb ik dingen die mijn 2e zoon aan heeft gehad en nog als nieuw zijn.
    brenda

11. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    vandaag heb ik mijn tweede pakket van mp binnen gekregen. vond 1 shirtje niet zo maar de rest echt top!
    mijn knul gaat er (net als zijn zus) knap bijliggen!!

In maatje 50-56 zijn we nu voorzien :)

Deel Deze Pagina