Hallo Meiden , Zoals jullie kunnen zien ben ik bijna bij mijn NOD... Vanmorgen was ik kots kots kots misselijk in de auto uurtje later was het wel weer over maar goed, het maakte me toch nieuwsgierig. En ja hoor testje gewaagd dus EN voor mijn NOD EN niet met ochtend urine HARDSTIKKE negatief Pffff... Weet dat het te vroeg is maar ben nu toch wel een beetje de hoop op zwangerschap kwijt Meiden waar halen jullie je ENGELEN geduld vandaan? Liefs, (ongeduldige) zomaar
Ja maar elke keer denk ik NEEEEEE ik ga niet te vroeg testen en dan verlies ik mijn goede voornemen compleet weer uit het oog Beter ga je je er ook al niet van voelen!
ook dat herken ik helemaal, heb er zoveel testjes tegenaan gegooid.... en was zwanger in een maand dat het niet "kon"
Het waar GeDuLd alleen al Pfffff het gaat me goed af tot ongeveer 5 dagen voor NOD dan begint het altijd te kriebelen! (dan vind ik het allemaal te lang duren hihihi) Maar dan heb je zo een stomme negatieve test word je ook weer niet vrolijk van! Dan denk ik goed wil ik nu ook gewoon ONGI worden ook
Ow, had ik keus? hihihi.... Geduld...je bent het verplicht inderdaad...je KAN gewoon niet anders. Daarom moet je vooral veel leuke, andere dingen gaan doen. Je kan er toch niks aan veranderen. Kijk eens wat er onder ELMO staat <------ Optimist he
hee zomaar,, we kunnen elkaar helpen hahha we kunnen allebei over 2 dagen testen.. we maken er gewoon een wedstrijd van wie het langste volhoud en als eind resultaat natuurlijk allebei een posi test he hahahhaa gr wendie
Tja maar ik werk in een winkel en zit dus de hele dag achter de computer met internet........ geen klant te bekennen verder niets te doen dus ja dan ga je je vervelen hé 's avonds nergens last van alleen overdag tijdens de saaie uurtjes Ik wil ook een OPTIMIST blijven dat lukt totdat ik te vroeg test hihi snik snik
Goed DEAL hihihihi eigenlijk heb jij al gewonnen wat jij hebt een cyclus die zelfs 2 dagen langer duurt En voel jij al iets? Ikke eigenlijk niets alleen vanmorgen 1 keer misselijk that's it Dus denk dat ik "gewoon geduldig" op mijn ga wachten
Zomaar en Wendie, toch ff doorbijten dames.... Te vroeg testen heeft meestal toch geen zin en dan wordt je inderdaad misschien onterecht teleurgesteld..... Dat is ook niet nodig! Suc6! (Misschien beginnen met breien of punniken?)
hahahahahaha breien of punniken Het idee alleen al dat ik hier op het werk op klanten ga wachten en mijn brei naalden even aan de kant leg om een klant te helpen... Borduren kan natuurlijk ook nog!
Het is maar goed dat ik in ronde 1 zwanger was, want ik gooide er test na test tegenaan. huh ik voel me zwanger en toch test ik negatief, twee dagen later weer testen, idem, twee dagen later weer, en eindelijk bij test 5 jawel ik was zwanger ... En ondertussen maar tegen mezelf zeggen dat het ontpillen moest zijn ( ik was net getopt en na de pil niet meer ongesteld geworden) Nee ik begrijp je ongeduld volkomen. Maakt het uit, als je het kan betalen, gewoon groot verpakkingen testen kopen Heel veel succes , ik hoop dat het snel raak is
hee zomaar ik voel genoeg dingen die me onbekend zijn.. wat ik eerst niet had.en elke maand had ik last van wel iets (ontpillen ) maar nu is het tog anders .. misslijkheid veel eten en lust geen cola meer wat ik eerst altyd dronk buikpijn al een dikke week steken rond me navel droge tepels ahahhaa erg drooge huid maar ja we zien wel he zomaar groetjes wendie
Gewoon geen testen in huis hebben en dan pas een paar dagen na NOD een test halen! Scheelt je heel veel geld en biedt meer zekerheid
In het begin had ik ook reuze veel moeite om niet op alle signalen te gaan letten maar hoe langer het duurt, deste beter ik ermee omga. Nu kan ik gewoon mijn menstruatie afwachten met het gevoel van 'ik zie wel of het raak is'. Tuurlijk wil ik het nog steeds dolgraag en vind ik et ook echt jammer als het niet raak is, maar van al die "mezelf gekmakerij" word ik niet zwangerder. Die gedachten helpt mij ook erg om met de eide voetjes op de grond te blijven. Succes meissie en ik hoop oprecht voor je dat het raak is. Liefs, Anouk.
Vreselijk, die laatste dagen voordat je ongesteld moet worden. Bler. Maar zo met zn allen elkaar steunen, is toch wel erg fijn. Je voelt je dan niet zo alleen in je ongeduld Nog iets, wat betrekking heeft op dat onderwerp: ken je dat ook, dat mensen tegen je zeggen: "Je moet er gewoon niet teveel mee bezig zijn, want anders lukt het niet". Denken die mensen nou echt dat er "teveel" aan denken ervoor zorgt dat dat zaadcelletje niet door dat eicelletje heen kan komen?