welk geduld? elke keer weer uitrekenen of ik mijn nod dag wel goed heb!en nu naar me mk heb ik helemaal geen geduld meer . mocht iemand de niet willen hebben dan stuur ze maar naar mij,want ik wil ze nu graag zodat ik weet dat we doorkunnen voor de volgende ronde! liefs
Ik heb gewoon geen zin om tientallen euro's stuk te slaan aan allerlei testjes die toch negatief zijn... van dat geld ga ik liever lekker uit eten met m'n lief. Ik heb 1 testje liggen en die is voor de dag dat ik echt overtijd ben. Ik denk dat ik mezelf zo een hoop teleurstellingen bespaar... Maar dat wil niet zeggen dat ik niet ongeduldig ben hoor, of dat ik de dagen niet aftel...
Ik sluit me bij Natas aan! Op een gegeven moment kan je er wat meer afstand van doen, anders word je zelf echt helemaal gek! Voor mij is het ook zeker een stukje zelfbescherming..... Ik heb nog steeds *Geduld* in de aanbieding hoor! Kus, An
Geduld? No way.. maar je wordt wel gedwongen om je geduld te bewaren. Iedere maand weer die spanning en als het eenmaal zo ver is, denk ik ook vaak: getver, weer een maand in de spanning.. Geduld? Nee dus...
Heb ook net getest, 2 a 3 dagen te vroeg en met avond urine. Negatief! Ben pas voor de 3e ronde bezig, maar voel me zo vreemd dat ik echt het idee heb dat er iets gebeurd is...,maar ja. Geduld heb ik zo ie zoal niet, nu helemalaniet. Heb al bijna een week ongi gevoel, maar er komt niets. Mn borsten en buik zijn opgezet en vanmiddag was ik duizelig...........aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
nou zoiets als wat natasja bedoelt moet je echt zien te krijgen en ik hoop dan ook dat ik het lang ga volhouden .... ook ik heb al verscheidene keren negatief getest en natuurlijk veel ste vroeg en natuurlijk ook al veel te vaak! hihi Nou meiden, hopelijk zijn wij binnen kort allemaal zwanger! Dikke kus Swiggy
Als ik voor ogen hou dat die testen al duur genoeg zijn,dan krijg ik vanzelf geduld, heb na steeds 28 daagse cyclussen,nu 2 cyclussen van 31 dagen gehad maar de laatste keer geen haar op mijn hoofd die er aan dacht om al te gaan testen,,,gewoon afwachten,hoe moeilijk ook ,misschien dat ik weer makkelijk praten heb,omdat ik al 2 kinderen heb.. Er komt vanzelf een moment,dat ik eens een keer écht overtijd raak,toch
En Zomaar zijn bij jou de al doorgekomen. Nou bij mij zijn ze vanmorgen vroeg al gearriveerd. Een dagje te vroeg dus. Ach als het dan toch moet dan maar vroeg. Ben er deze keer gelukkig vrij nuchter onder. Vorige keer dacht ik echt zwanger te zijn en ook vier dagen overtijd dan is het toch wel een echte tegenvaller. Na die test van gister was ik er eigenlijk al op voorbereid. Maar evengoed een tegenvaller als je ziet dat t weer mis is. Vol goede moed weer door naar de volgende ronde!
Nu ik dinsdag van de ha gehoort heb dat het bij ons langer kan gaan duren hou ik het er mnaar op dat ik zeker tot november dit jaar geen positieve test in handen zou hebben. Dus geduld heb ik nog wel. Nu is het voor mij ook nog maar de 2de ronde dus eignelijk mag ik nog niet mee babbelen. Maar door mijzelf al een doel te stellen wat erg ver ligt ( nou ja voor je het weet zitten we al weer in november) heb ik het geduld gecreeert. Ik weet dat anders de terleurstelling steeds groter zou worden. Waarschijnlijk naarmate november gaat naderen wordt ik vast ook steeds ongeduldiger... Gedluld is iets wat erg op de proef gesteld wordt.... Succes allemaal en ik duim voor jullie dat jullie nog even geduld hebben en dan een mooie+ test in handen hebben.
Ooooh kl*te voor je Nee hier nog niets maar dat kan ook niet lang meer duren denk ik. Geloof er ook niet meer zo in na mijn test Heel heel veel succes de volgende ronde en idd voor jou is het wachten weer even voorbij! Liefs Zomaar
Nou dan wel heeeeeeeel hard duimen, als ik zwanger zou zijn val ik van mijn stokkie van verbazing hihi Tja de echte echte echte laatste loodjes..
heey zomaar ik ben vannacht gewoon ongie geworden. spannend he dat afwachten hopelijk is het raak voor jou.... dus wie weet win jij deze wedstrijd nog wel hahahahahaha gr wen
Oh hé jammer je hebt het opgegeven hihi nee hoor jammer dat je ongi er is! Ik denk dat ik het lekker cliche ga maken overtijd zijn voor het eerst en toch niet zwanger hahaha zul je zien das pas erg en "goed" voor je geduld! Succes
nee na 17 rondes kan ik me voorstellen dat je echt niet weet wat je overkomt! Probeer het eens en kijk hoe het voelt