er is een set kleurpotloden van brynzeel met aan beide kanten een kleur. Kost 3 euro en deze zijn super. ik kleur zelf en gebruik deze ook veel. Dan kleuren ze ook echt . Bij goedkopere moet je zoveel kracht zetten voor kleurafgifte. verder action, zeeman vooral hier.
Ik wacht nog even op de uitverkoop dan, bedankt voor de tip! Ik ben ondertussen spullen aan het bewaren (wc rolletjes enz) en ze heeft goede potloden De tip van het behanglijm vind ik ook super! Ze lijmt graag namelijk
Ik ben er inmiddels achter gekomen dat klei van Ses nog fijner is. Die blijft echt heel zacht en is makkelijk kneedbaar.
Ik heb laatst met zoonlief + vriendinnetje (beiden 2,5 jaar) plaatjes uit reclamefolders geknipt en geplakt. Wat een lol! Zeker nu er allerlei kerstfiguren en kadootjes en speelgoed instonden. Dus dat is zeker een tip. Verder vraag ik mij af waar je stickers kunt kopen van ongeveer 5x5 cm? De meeste winkels verkopen wel stickerboekjes of -blaadjes maar dat zijn van die kleine priegeldingetjes, niet zo geschikt voor de kleintjes.
Mijn dochter van 2j9m snapt nog niks van knippen dus dat doen we nog niet. Ze plakt vooral stickers. Honderden stickers gaan er hier doorheen. Die haal ik ook overal en nergens. Pas een stickerboek van kruidvat met iets van 500 stickers voor een euro. Verder ga ik altijd naar zeeman en action. Juist omdat ze er niet zo zuinig mee is vind ik het prima spul daar. Klei heeft ze van SES en is mooi spul. Alleen gaan ook daarvan alle kleurtjes door elkaar dus dan wordt t wel een duur geintje, kleien doen we dus ook niet al te vaak... Verven doen we eigenlijk nooit.