Ik heb dezelfde theedoek met croissantjesprint. Bij ons hangen de handdoek en theedoek wel aan haakjes. Naast de vaatwasser. En ik heb ook altijd matchende setjes. Haha, van huis uit meegekregen.
Waar gebruiken de vaatwasser-eigenaressen eigenlijk de theedoek voor? Wij hebben geen vaatwasser maar drogen alles aan de lucht, dus dan is (vooral nu met warm weer) een theedoek haast overbodig. Gebruik 'm dus alleen wanneer ik direct iets nodig heb. Maar naar mijn weten droogt een vaatwasser toch alles af?
Voor dingen die niet in de vaatwasser mogen en soms om iets na te drogen wat niet goed droog is geworden in de vaatwasser.
Als de vaatwasser klaar is en ik hem al snel leeg wil halen, dan is al het plastic spul nog nat. Kinderborden en bakjes bijvoorbeeld. Die droog ik af. Maar als ik savonds laat de vaatwasser na het draaien op een kier zet, is alles in de ochtend goed droog idd.
Voor een handdoek neer te hangen als je je handen gewassen hebt , of een theedoek voor voor pannen of glazen die niet in de vaatwasser mogen