Hij hing altijd in de gang..maar dit jaar hebben wij een staande kalender, die je dus niet op kunt hangen, en die staat gewoon in de woonkamer, in een kastje bij de deur.. Vond het in de gang handiger, keek ik vaker op in het voorbij gaan..
Ik heb een agenda. Ik merkte regelmatig dat bezoek op mijn kalender stond te gluren. Ik vond dat niet echt prettig....
Wij hebben hem ook in de keuken. Ik vind het alleen irritant dat iedereen bij het naar huis gaan op onze kalender kijkt. (Bij ons ga je via de keuken naar de gang)
Wij doen google calendar en dat synchroniseert op onze telefoons en tablets......altijd bij de hand en up to date dus. Ik wil niet meer anders!
Heb er toevallig vandaag een gehaald voor in de keuken. Vriendinnen van mij hebben ze in de wc gehangen.
Keuken is favoriet lees ik! Op de wc is een verjaardagskalender wel leuk, een gewone lijkt me niks. Kan iedereen zien wanneer ik naar de gyn moet...
Wij hebben hem op het aanrecht staan. Mochten er dingen op staan die niet voor andermans ogen bestemd zijn draaien we hem gewoon even om.
ik heb hem ook op het aanrecht liggen, grote keuken wel. mijn ouders hebben hem in een keuken kastje hangen, gewoon zo'n plak haakje aan de binnen kant en hangen dat ding! moet je er alleen wel af en toe aan denken t keuken kastje open te maken issie toch uit t zicht en toch in de buurt!
Familiyplanner in de keuken maar niet direct in het zicht (aan de muur boven de vuilnisbak in het hoekje) en verjaardagskalender op de wc.
Hier hangt (staat) hij in de keuken. Tegen de zijwand aan zodat niet iedereen er lekker op kan gluren. Staat een schaal voor zodat hij een beetje weggewerkt is, verjaardags kalender en andere 'niet vergeten deze wk' papieren liggen daar ook.