ik ben nu 7 weken zwanger en heb opeens pijn in mijn schouder net of ik erop gelegen hebt. IK ben een doemdenker en heb op internet gevonden dat dit met een BBZ te maken heeft? wat denken jullie? voor de rest nergens last van geen bloedingen, flauwvallen of wat dan ook. Wel pijn in mijn buik gehad maar gewoon wat iedereen hebt dus niet op 1 plek of aan de onderkant ik kan volgende week voor een echo terecht alvast bedankt voor de reacties
hey meid! Dit heb ik ook gehad en een tijdje geleden stond er ook nog iemand anders hier op dit forum die dat ook had gehad en we hadden beiden geen BBZ. Misschien heeft het te maken met het wee worden van spieren en gewrichten en heb je hem toch onbewust overbelast. Het leek bij mij een beetje op een slijmbeursontsteking, maar hoe ik er aan kwam? groot raadsel. Ik had al eens eerder een slijmbeursontsteking gehad in die schouder en mijn huisarts zei toen al tegen mij dat je daarvoor echt geen hele vreemde dingen hoeft te doen. Net een verkeerde draaing en de volgende dag verga je van de pijn.. Na een paar daagjes was de pijn weg. Pas op met wat je lees op het internet, ik had dat stukje ook gelezen en maakte mezelf helemaal gek! Maar als je het niet vertrouwd bel je de dokter morgen even. Succes!
dank je wel ben weer een beetje gerustgesteld ga morgen inderdaad maar de dokter bellen als ik het niet vertrouw