Waarom nou tog?

Discussion in 'Na de bevalling' started by Jaimy en remco, Jan 4, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jaimy en remco

Jaimy en remco Bekend lid

Mar 14, 2008
    588
    0
    0
    Bakker Bosman
    Rijswijk Zuid-Holland
    Haj meiden, moet even me ei kwijt, Ben 2 maanden geleden bevallen ik woon in noordwijk en ben nog erg jong, ik kom eigenlijk niet uit noordwijk daar kom mijn vriend van daan maar omdat hij niet ooit in Den haag wilde woone ben ik hier heen gegaan tot soms grote spijt. Ook een probleem is dat ik erg weinig tot geen, Heb erg zwaar gehad in zwangerschap en bevalling en engiste aan wie ik heel veel heb gehad is mijn vriend en mijn ouders veder van de kant van remco zijn familiej niemand ook geen vrienden dus. soms wil ik alles delen met echt vrienden maar die zijn er niet en voel me soms echt kloten over. Toen ik in den haag woonde had ik aardig wat mensen om me heen niet echt vrienden meer kennisen maar altijd leuk. Ik mis het gevoel dat je dingen niet kan vertellen aan vrienden dan denk je soms dat vrienden zijn maar zijn het niet. Kan erg goed met remco praten en mijn ouders zonder hun had ik niet zo gered als nu, maar soms wil je gewoon mensen hebben die om je geven als vrienden waar mee ik al mijn zwangerschap momenten en alles mee kan bespreken herkend iemand dit of heb je zelf ook?

2. marline1983

marline1983 VIP lid

Jun 11, 2006
    9,402
    1
    0
    hengelo
    begrijp je wel hoor heb zelf ook een vriendin die een eind hiervandaan is verhuist

helaas is hun relatie nu misgegaan en zit ze daar nog steeds bij der schoonzus in afwachten dat ze hier een huis krijgt

mis me vriendin echt heel erg

3. Jaimy en remco

Jaimy en remco Bekend lid

Mar 14, 2008
    588
    0
    0
    Bakker Bosman
    Rijswijk Zuid-Holland
    Jesus meisiej ook niet leuk.... Ja vind ook rot maja this soms niet anders. suc6 meis

Share This Page