Ik probeer al de hele middag een bestellibg te plaatsen bij uber eats. Betreft mn allereerste bestelling. Krijg €15 korting bij bestelling vanaf €20. Dacht dus even goedkoop een macje te kunnen scoren vanavond. Maar elke keer zodra hij gaat bestellen, krijg ik de melding 'er is iets fout gegaan, probeer het later nog eens' .. Super frustrerend.. iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? Staat ook nergens een contactnummer oid..
Pfff ik vind het helemaal niks. Ik krijg steeds flyers in de brievenbus maar als ik dan wil bestellen wordt er bij onze postcode niet bezorgd . Ik heb het opgegeven en bestel wel via thuisbezorgd.nl..
Ik heb 1 x besteld ook vanwege die korting van €15,- en is gewoon goed gegaan en hebben met zijn 4e voor weinig gegeten toen. Daarna nooit meer gebruik van gemaakt eigenlijk.
Wij bestellen wel eens, vooral Turks eten maar bevalt goed. De Mac zou ik niet zo snel doen dat word toch minder lekker.
Wij hebben 4 maanden geleden een keer mac besteld via uber eats. De bestelling moet nog bezorgd worden . En als je dan belt word je van het kastje naar de muur gestuurd. Dus voor ons geen uber eats meer.
2x geprobeerd, 2x mislukt. De eerste keer werd er gebeld dat er iets niet op voorraad was en de hele bestelling geannuleerd was. Dit werd doorgegeven op het tijdstip dat het bezorgd zou worden, dus zat hier met hongerige kids en geen eten. De tweede keer kwam het meteen na het bestellen, ipv op later tijdstip. Na wat bellen heb ik het gelukkig kunnen annuleren. De bezorger kon ik niet verstaan aan de telefoon, dus heb het restaurant gebeld en die heeft het gelukkig geannuleerd en geregeld met Uber eats. De kortingscode pakte mijn app trouwens ook niet... Nooit eten gekregen dus en ga het nooit meer proberen.
Hier al vaak bij McDonald's besteld via Uber Eats. Ik ben fan. die eerste keer korting is trouwens €15 op je eerste 2 bestellingen. Dus €7,50 korting per keer.
Het is hier uiteindelijk ook gelukt. Denk dat je niet vooruit voor een bepaald tijdstip kan bestellen. Toen ik vlak voor gewenste tijdstip ging bestellen deed hij het namelijk wel.. En ik heb €15 kortint op de hele bestelling gekregen